Servei d’Arxius, Estudis i Informació

L’Arxiu Central de la Diputació custodia la documentació administrativa i tècnica que ha generat la institució al llarg dels anys tant de la tasca administrativa pròpia com de l’execució de competències que li han estat delegades (benèfiques i sanitàries, educatives i culturals, de protecció civil i de recaptació d’impostos…).

El volum de registres actualment supera les 88.000 unitats documentals i prop d’uns 3.000 plànols.

També hi ha més de 42.000 registres fotogràfics digitalitzats i disponibles per als usuaris i investigadors.

Adreça postal: Partida de la Caparrella 6 (C/97). 25196. Lleida
Telèfons: 973704003, 973704005, 973704007
Persones de Contacte:  Teresa Ibars: tibars@diputaciolleida.cat
Pilar Martínez: pmartinez@diputaciolleida.cat

Actualment, l’Arxiu depèn orgànicament del Servei d’Arxius, Estudis i Informació de la Diputació.  Cal cita prèvia per accedir-hi. Podeu demanar-la a qualsevol dels correus que apareixen més amunt.

Horari d’atenció al públic:

  • Horari d’estiu: 9.00 h a 13.00 h
  • Horari d’hivern: 9.00 h a 14.00 h

Us podeu posar en contacte amb l’Arxiu mitjançant el següent formulari de contacte.

Formulari de contacte

Qui som?
Qui som?
Serveis que ofereix l’arxiu
Serveis que ofereix l’arxiu
Fons Documentals
Fons Documentals
Consultes en línia
Consultes en línia
Registres d’eliminació
Registres d’eliminació
Gestió anuncis al BOP – Sol·licitud de còpies
Gestió anuncis al BOP – Sol·licitud de còpies