- Tel: 973 704 003
- email: arxi@diputaciolleida.cat
L’Arxiu Central de la Diputació custodia la documentació administrativa i tècnica que ha generat la institució al llarg dels anys tant de la tasca administrativa pròpia com de l’execució de competències que li han estat delegades (benèfiques i sanitàries, educatives i culturals, de protecció civil i de recaptació d’impostos…).
El volum de registres actualment supera les 88.000 unitats documentals i prop d’uns 3.000 plànols.
També hi ha més de 42.000 registres fotogràfics digitalitzats i disponibles per als usuaris i investigadors.
Adreça postal: Partida de la Caparrella 6 (C/97). 25196. Lleida
Telèfons: 973704003, 973704005, 973704007
Persones de Contacte: Teresa Ibars: tibars@diputaciolleida.cat
Pilar Martínez: pmartinez@diputaciolleida.cat
Actualment, l’Arxiu depèn orgànicament del Servei d’Arxius, Estudis i Informació de la Diputació. Cal cita prèvia per accedir-hi. Podeu demanar-la a qualsevol dels correus que apareixen més amunt.
Horari d’atenció al públic:
- Horari d’estiu: 9.00 h a 13.00 h
- Horari d’hivern: 9.00 h a 14.00 h
Us podeu posar en contacte amb l’Arxiu mitjançant el següent formulari de contacte.