Àrea de promoció i màrqueting

[RoyalSlider Error] No post attachments found.

  1. Planificació estratègica: impuls del Pla Estratègic de Turisme del Pirineu i les Terres de Lleida per liderar el model de desenvolupament turístic de la destinació i adaptar-lo als nous reptes i necessitats que planteja el sector per ser cada cop més competitiu. Aprofitament i elaboració d’estudis i/o informes operatius amb l’objectiu de millorar el desenvolupament i la gestió turística de la destinació.
  2. Eines per al foment de la sostenibilitat: adreçades a les empreses i entitats turístiques de la demarcació de Lleida per a la creació i desenvolupament del seu propi pla de sostenibilitat i obtenir el seu reconeixement mitjançant la certificació Biosphere Sustainable LifeStyle.
  3. Eines de suport a la promoció i comercialització pel sector turístic, mitjançant accions de màrqueting i promoció segmentades per als nostres productes estratègics i mercats prioritaris nacionals i internacionals: fires, workshops professionals, organització de viatges de familiarització amb touroperadors i premsa.
  4. Eines de suport a la competitivitat turística del sector: amb la gestió de programes propis que ajudin a desenvolupar i visibilitzar productes estratègics, formació i assessorament professionals.
  5. Eines de suport a la integració al sistema de màrqueting de Catalunya liderat per l’Agència Catalana de Turisme: per alinear la destinació a la governança del màrqueting turístic de Catalunya.
  6. Informació turística adreçada al visitant.
  7. Sensibilització en matèria turística per millorar la relació visitant – resident.
  • Cost dels serveis: gratuït.
  • A qui s’adrecen: sector turístic, públic o privat, visitants, sector premsa, comunitat local.
  • Dates de petició dels serveis: durant tot l’any (excepte les subvencions, amb terminis determinats segons les bases i convocatòries anuals).