18 d'agost de 2022
Visita a les obres de rehabilitació de l’edifici on s’ubicarà l’AGROLIVINGLAB
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Parc Científic de Lleida.

El diputat Carles Gibert visitarà les obres de rehabilitació de l’edifici on s’ubicarà l’AGROLIVINGLAB, al Parc Científic de Lleida.

Gibert anirà acompanyat de l’alcaldessa accidental de Lleida, Jordina Freixanet.

17 d'agost de 2022
Inici de la taula rodona: “El futur dels territoris abandonats”, en el marc de la 54a Universitat Catalana d’Estiu
  • Hora: 17:00
  • Lloc: Cinema Le Lido. Prada de Conflent.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà la taula rodona: “El futur dels territoris abandonats”, en el marc de la 54a Universitat Catalana d’Estiu, que tindrà lloc demà a les 17.00 hores al Cinema Le Lido, de Prada de Conflent.

A la taula rodona també hi participaran Joan Becat, geògraf de l’Institut d’Estudis Catalans;  Joan Miralles, professor de geografia humana de la Universitat de les Illes Balears i Jeanette Segarra, directora de l’Agència Valenciana Antidespoblament de la Generalitat de València. La taula serà moderada per Joandomènec Ros, president de la Fundació Universitat Catalana d’Estiu.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Inici de l’acte d’inauguració de la 54a Universitat Catalana d’Estiu.
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Cinema Le Lido. Prada de Conflent.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració de la 54a Universitat Catalana d’Estiu, que tindrà lloc demà a les 12.00 hores al Cinema Le Lido, de Prada de Conflent.

A la inauguració també hi participaran Joandomènec Ros, president de la Fundació Universitat Catalana d’Estiu; Yves Delcor, batlle de Prada; Joan Maluquer, secretari-gerent de la Universitat Catalana d’Estiu; Alfons Quera, delegat de la Generalitat de Catalunya a Perpinyà;  Nicolau Garcia, vicepresident del Consell Departamental del Pirineu Oriental i Joan Miralles, president de l’Obra Cultural Balear.

16 d'agost de 2022
 Presentació  del 29è festival de Música Tradicional de la Granadella
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Sala de premsa de la Diputació de Lleida.

El diputat Joan Gilart, acompanyat de l’alcaldessa de la Granadella, Atzara Noguera, i la tinent d’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó, presentaran dimarts a les 11.30 hores, la 29a edició del Festival de Música Tradicional de la Granadella, que tindrà lloc del 19 al 21 d’agost.

La presentació es durà a terme a la Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

14 d'agost de 2022
4a Fira del Comerç de Proximitat de Camarasa.
  • Hora: 21:30
  • Lloc: Camarasa

La diputada Helena Martínez acompanyarà l’alcaldessa de Camarasa, Elisabet Lizaso, a la 4a Fira del Comerç de Proximitat de Camarasa, que tindrà lloc diumenge, a partir de les 21.30 hores en diversos carrers del municipi.

12 d'agost de 2022
Inauguració de la Fira Multi artística emmarcada dins el Terra Roia Arts Festival
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Ajuntament de Soriguera

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Ferran Accensi, acompanyat del diputat i alcalde de Soriguera, Josep Ramon Fondevilla i el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Carlos Isús, participarà en l’acte d’ Inauguració de la Fira Multiartística, emmarcada dins el Terra Roia Arts Festival

La inauguració tindrà lloc a les 11.00 hores a l’Ajuntament de Soriguera, Plaça Mare de Déu de Medina, de Vilamur.

Pregó de Festa Major de la Vila d’Arbeca.
  • Hora: 20:00
  • Lloc: Plaça de la Unió Republicana d'Arbeca

El diputat Carles Gibert, acompanyat de l’alcalde d’Arbeca, Sergi Pelegrí, assistirà al pregó de Festa Major d’Arbeca a càrrec de Teresa Safont Queralt

10 d'agost de 2022
Concert amb motiu de la 19a edició del Seminari Cervera-Jordà
  • Hora: 18:00
  • Lloc: Teatre municipal de Balaguer

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Estefania Rufach, assistirà al concert amb motiu de la 19a edició del Seminari Cervera-Jordà que tindrà lloc al Teatre Municipal de Balaguer

Inauguració del 11è Festival Mostremp
  • Hora: 20:00
  • Lloc: Espai Cultural La Lira de Tremp

El diputat Marc Baró assistirà a la Inauguració del 11è Festival Mostremp, que tindrà lloc a l’Espai Cultural La Lira de Tremp.

8 d'agost de 2022
Presentació de la 4a edició de la Fira del Comerç de Proximitat de Camarasa
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Estefania Rufach; l’alcaldessa de Camarasa, Elisabet Lizaso; i la directora de les Estades d’estiu de Camarasa, Jèssica Febas; presentaran la 4a edició de la Fira del Comerç de Proximitat de Camarasa, que tindrà lloc el diumenge 14 d’agost, dins dels carrers del nucli antic de Camarasa.

La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida.