27 de març de 2023
Presentació de l’acte del ‘Desclavament i la Processó de l’encontre’ de la Granadella
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Sala de premsa. Diputació de Lleida

El diputat Eloi Bergós i la tinenta d’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó, participaran en la presentació de l’acte del ‘Desclavament i la Processó de l’encontre’ de la Granadella, que se celebrarà durant la Setmana Santa en aquest municipi de les Garrigues.

Jornada ‘Anàlisi de la demanda Bio als sectors productius de Lleida’
  • Hora: 17:00

El vicepresident de Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert, participarà en l’acte d’inauguració de la jornada ‘Anàlisi de la demanda Bio als sectors productius de Lleida’, que tindrà lloc a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació, que organitza el mateix Patronat de Promoció Econòmica.

Acte ‘Mes esport, més país’
  • Hora: 18:00
  • Lloc: INEFC. Barcelona

El president de la Diputació, Joan Talarn, assistirà a l’acte ‘Mes esport, més país’, presentació de les línies d’ajut per equipaments esportius de Catalunya, que tindrà lloc a les instal·lacions de l’INEFC de Barcelona, a càrrec del president de la Generalitat, Pere Aragonès.

26 de març de 2023
Partit de futbol: Lleida Esportiu-Deportivo Aragón
  • Hora: 17:00
  • Lloc: Camp d'Esports. Lleida

El vicepresident Ferran Accensi i el diputat Paco Cerdà assistiran al partit de futbol de la Segona RFEF que enfrontarà el Lleida Esportiu i el Deportivo Aragón al Camp d’Esports.

Visita a la 20a Fira de l’Oli i la Pedra de Vinaixa
  • Hora: 10:30
  • Lloc: Vinaixa

El president de la Diputació, Joan Talarn, visitarà la vintena Fira de l’Oli i la Pedra, que se celebrarà al municipi de Vinaixa entre els dies 24 i 26 de març, amb xerrades, tallers gastronòmics, maridatges, tastos, rutes guiades i caminades.

Talarn estarà acompanyat de l’alcalde de Vinaixa, Josep Maria Tarragó, i la tècnica responsable de la Fira, Laura Avià Bosch.

A les 19.00 hores està prevista la cloenda, que anirà a càrrec del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert.

Partit de futbol: Atlètic Lleida Genuine-Fundació Barça Genuine
  • Hora: 12:30
  • Lloc: Camp municipal Ramon Farrús

El vicepresident Ferran Accensi i el diputat Paco Cerdà assistiran al partit de futbol que enfrontarà l’Atlètic Lleida Genuine amb la Fundació Barça Genuine al camp Ramon Farrús.

40ena Festa dels Tres Tombs d’Anglesola
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Museu del Carro. Anglesola

Les diputades Mercè Carulla i Rosa Perelló participaran en els actes de celebració de la 40ena Festa dels Tres Tombs d’Anglesola i 40è aniversari de l’Associació Sant Antoni Abat d’Anglesola.

L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa d’Anglesola, Carme Miró; el president de l’Associació Sant Antoni Abat d’Anglesola, Francesc Vidal, i el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Gerard Balcells.

25 de març de 2023
Inauguració de la 20a Fira de l’Oli i la Pedra de Vinaixa
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Vinaixa

La vicepresidenta Estefania Rufach participarà en la inauguració de la vintena Fira de l’Oli i la Pedra, que se celebrarà al municipi de Vinaixa entre els dies 24 i 26 de març, amb xerrades, tallers gastronòmics, maridatges, tastos, rutes guiades i caminades.

Rufach estarà acompanyada de l’alcalde de Vinaixa, Josep Maria Tarragó, i la tècnica responsable de la Fira, Laura Avià Bosch.

Celebració dels 100 anys de futbol a Soses
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Camp de futbol municipal ‘Joan Baqué’

El diputat Jordi Verdú, acompanyat de la diputada Helena Martínez, participarà en els actes de celebració dels 100 anys de futbol a Soses, que tindran lloc al camp de futbol municipal ‘Joan Baqué’.

En l’acte també intervindrà l’alcaldessa de Soses, Sandra Marco; el vicepresident de la Federació Catalana de Futbol i delegat a Lleida, Josep Maria Espasa; el representant d’antics jugadors, Joan Baqué, un dels coneixedors dels inicis del futbol a Soses, Miquel Ribes, i el president del CF Soses, Òscar Izcara.

Acte inaugural de la Ruta Pedrolo
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Plaça Major. Tàrrega

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en l’acte inaugural de la Ruta Pedrolo, que tindrà lloc a la plaça Major de Tàrrega.