7 de desembre de 2022
Partit d’hoquei patins: Finques Prats Lleida-CE Arenys de Munt
  • Hora: 21:00
  • Lloc: Pavelló Onze de Setembre. Lleida

Els diputats Jordi Verdú i Paco Cerdà assistiran al partit d’hoquei patins corresponent a l’OK Lliga que enfrontarà el Finques Prats Lleida i el CE Arenys de Munt al pavelló Onze de Setembre.

Presentació dels Campionats de Catalunya ACELL de bàdminton, floorball i tennis taula a Mollerussa i les Borges Blanques
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala de premsa. Diputació de Lleida

El diputat Jordi Verdú; l’alcaldessa de les Borges Blanques, Núria Palau; la representant de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat; la presidenta de la representació territorial ACELL, Anna Pàmies; el president del Club Tennis Taula Borges, Enric Vall; la tinent d’alcalde i regidora d’Acció Social i Comunitària, Ciutadania i Infància de l’Ajuntament de Mollerussa, Anna Carné, i la regidora d’Esports de l’Ajuntament de les Borges Blanques, Maricel Viladoms, acompanyats del tècnic d’Esports de l’Ajuntament de Mollerussa, Ricard Pastó i del coordinador d’ACELL, Guillem Solé, presentaran els Campionats de Catalunya ACELL de bàdminton, floorball i tennis taula a Mollerussa i les Borges Blanques, que se celebraran el 18 de desembre al pavelló Centre de Tecnificació de Tennis Taula i al pavelló municipal Francesc Macià, de les Borges Blanques, i al poliesportiu 11 de Setembre de Mollerussa.

4 de desembre de 2022
Actes de la Festa de l’Oli Nou de Cervià de les Garrigues
  • Hora: 09:30
  • Lloc: Cervià de les Garrigues

El vicepresident Ferran Accensi assistirà als actes de la Festa de l’Oli Nou de Cervià de les Garrigues, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Cervià de les Garrigues i la Cooperativa del Camp de Cervià.

Accensi estarà acompanyat de l’alcaldessa de Cervià, Mercè Rubió, i del president de la Cooperativa, Enric Dalmau.

Cros Intercomarcal de Tremp
  • Hora: 10:30
  • Lloc: Zona esportiva ‘El Joncar’. Tremp

El diputat Marc Baró assistirà al Cros Intercomarcal de Tremp que organitza aquest municipi del Pallars Jussà, a la zona esportiva ‘El Joncar’, del municipi de Tremp, sota l’organització de Consell Esportiu del Pallars Jussà i els Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Actes de celebració de la declaració dels Raiers com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Capella de Sant Climent. Coll de Nargó

El diputat Albert Bajona participarà en els actes de celebració de la declaració de la figura dels Raiers com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO, que tindran lloc a la capella de Sant Climent de Coll de Nargó, organitzats per l’Ajuntament de Coll de Nargó i l’Associació de Raiers de Coll de Nargó.

23a Fira d’Artistes i Activitats Tradicionals de Tàrrega
  • Hora: 13:00
  • Lloc: Espai del Pavelló del Club Natació Tàrrega
1r Torneig formatiu aleví femení
  • Hora: 16:30
  • Lloc: Camp de futbol municipal. Artesa de Segre

La vicepresidenta Estefania Rufach participarà en l’acte de lliurament de trofeus del 1r Torneig formatiu aleví femení que organitza l’Escola de Futbol Base d’Artesa de Segre, al camp de futbol municipal.

3 de desembre de 2022
Ranxo dels vaguistes
  • Hora: 13:00
  • Lloc: Camarasa

El diputat Jordi Verdú assistirà al Ranxo dels vaguistes que es farà a Camarasa en commemoració de l’inici de la vaga de la Canadenca en aquest municipi.

L’acte estarà presidit per la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, i comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Camarasa, Elisabet Lizaso

2 de desembre de 2022
Inauguració del 1er Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia
  • Hora: 09:00
  • Lloc: Edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL

La vicepresidenta Estefania Rufach, acompanyada del diputat Paco Cerdà, participarà en l’acte d’inauguració del 1er Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, que tindrà lloc a l’Edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL els dies 1, 2 i 3 de desembre, amb el títol ‘La qualitat educativa en els processos de transformació: per a la inclusió, la sostenibilitat i l’ètica formativa’.

L’acte comptarà amb les intervencions del rector de la UdL, Jaume Puy; el conseller d’Educació, Josep González-Cambray, i el president del Institut d’Estudis Catalans a la delegació de Lleida, Ramon Sistac.

Inauguració de la reforma de la planta baixa de l’antiga escola de Vilanova de la Sal per a sala de vetlla
  • Hora: 12:30
  • Lloc: Vilanova de la Sal (les Avellanes i Santa Linya)

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà la inauguració de la reforma de la planta baixa de l’antiga escola de Vilanova de la Sal per a sala de vetlla, amb un cost total de 59.000 €, dels quals la Diputació n’ha subvencionat 40.000 € a través de la línia d’inversions en tanatoris, cementiris i sales de vetlla de 2019.

Talarn estarà acompanyat de l’alcaldessa de les Avellanes i Santa Linya, Lídia Ber, i del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa.