Núm. Expedient
Objecte de contracte
Servei de catering, elaboració, subministrament i transport pel servei de menjador a les Escoles Especials de la Diputació de Lleida
Publicació de la licitació
Data límit de presentació
Situació
Tipus de contracte
Forma i procediment
- Tramitació: Ordinària
- Procediment: Obert, amb pluralitat de criteris, els quals es detallen a l'Annex I del Plec de Clàusules Administratives
Tipus de licitació
- Pressupost: 139.920 €
- IVA: 9.794, 40 €
- Valor Estimat: 279.840 €, sense incloure l'IVA
Garantia provisional
NO
Garantia definitiva
5% de l'import d'adjudicació, IVA exclòs
Termini d'execució
Anunci de la licitació
Requisitis del contractista
Al tractar-se d’un contracte de serveis d’import superior a 120.000 € s’aplicarà el que estableix l’article 54 de la LCSP, d’acord amb el qual el contractista haurà d’acreditar la classificació que tot seguit s’asssenyala:
GRUP SUBGRUP CATEGORIA
M 6 a
En el cas d’empreses licitadores no espanyoles d’Estats membres de la Unió Europea o d’Estats signataris de l’Acord sobre Espai Econòmic Europeu, hauran d’acreditar davant l’òrgan de contractació la seva capacitat econòmica, financera i tècnica en la forma següent:
1.- Definició dels criteris de solvència econòmica
La solvència econòmica i financera de l’empresari s’acreditarà mitjançant l’aportació dels següents documents:
- Declaracions apropiades d’entitats financeres o, en el seu cas, justificant l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
- Els comptes anuals presentats en el Registre Mercantil o registre oficial que correspongui.
- Declaració sobre el volum global de negocis i sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponent a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles.
2.- Definició dels criteris de solvència tècnica
Per aquest contracte, la solvència tècnica s’acreditarà mitjançant l’aportació de la següent documentació que serà avalada per certificats acreditatius:
- Relació de serveis en el curs dels cinc últims anys, avalada per certificats de bona execució, amb indicació de l’import, dates i lloc d’execució.
- Declaració que indiqui els tècnics o unitats tècniques de què disposi per a l’execució del contracte, especialment els responsables del control de qualitat.
- Títols acadèmics i professionals de l’empresari, directius i responsable del contracte.
- Indicació de les mesures de gestió mediambiental que es puguin aplicar.
- Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l’empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys.
- Declaració que indiqui la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a l’execució del contracte.
Òrgan d'adjudicació
- Adjudicació provisional: Presidència de la Diputació de Lleida
- Adjudicació definitiva: Junta de Govern de la Diputació de Lleida
Revisió de preus
D'acord amb el Plec de Clàusules Administratives (Clàusula Vintena)
Admissió de variants
D'acord amb l'establert al Plec de Clàusules Administratives
Presentació de propostes
D'acord amb l'establert al Plec de Clàusules Administratives
Obertura de propostes
Obertura Sobre núm. 3 (Oferta Econòmica)
Data: Dilluns, 5 de juliol de 2010
Hora: 09'30 hores
Lloc: Sala Polivalent de la Diputació de Lleida (C/ Carme, 26)
Servei promotor
Adjudicació provisional
Òrgan de contractació: Decret num.2373 , de 28 de juliol de 2010
Adjudicatari provisional: ALESSA CATERING SERVICES,SA (NIF: A- 0882718
Adjudicació definitiva
Òrgan de contractació: Junta de Govern , de 13 de setembre de 2010
Adjudicatari: ALESSA CATERING SERVICES,SA (NIF: A- 08827180)
Import de l'adjudicació: 137.174,40 € més 10.973,95 € d´IVA al 8% (Total: 148.148,35 € IVA inclòs) per als dos primers cursos escolars de durada inicial del contracte (2010/2011 i 2011/2012)