Servei de gestor de continguts web i de bústies de correu

[RoyalSlider Error] No post attachments found.

La Diputació de Lleida ofereix l’habilitació d’un portal web per a ens locals, que així ho sol·licitin, amb l’objectiu de lliurar al ciutadà la seva informació institucional i servir de punt centralitzat d’accés als serveis telemàtics de l’ens: seu electrònica i portal de transparència.

Aquesta plataforma també disposa d’una app per a telèfons intel·ligents, amb sistema de notificacions.

  • El servei és gratuït.
  • A qui s’adreça: poden sol·licitar el servei totes les entitats locals de la demarcació de Lleida.
  • Petició del servei: durant tot l’any.
  • Durada del servei: 4 anys.

Detalls del servei:

  1. Facilitar les aplicacions informàtiques necessàries per a desenvolupar les pròpies webs de l’ens local i associacions en un entorn informatitzat, així com el seu correu electrònic.
  2. Desenvolupar i allotjar el servei web.
  3. Disseny i suport en l’elaboració de continguts del web.
  4. Assessorament per a la posada en funcionament.
  5. Mantenir els nivells d’operativitat adequats per al correcte funcionament i accés al servei.
  6. Sessions per revisar i millorar el funcionament, depenent de la disponibilitat del servei.