Cartografia i SIG

[RoyalSlider Error] No post attachments found.

El projecte té com a objectiu digitalitzar i geolocalitzar tots els serveis i equipaments que gestionen o depenen de l’administració local. El projecte garanteix l’actualització contínua d’aquesta informació mitjançant la col·laboració amb altres organismes i amb el subministrament de programari de gestió el qual facilita aquestes tasques, sense que això representi cap cost per a l’ajuntament.

Tota la informació digitalitzada es mostra en un visor corporatiu, gratuït i personalitzat per a cada municipi que permetrà visualitzar la informació, així com combinar-la per a la presa de decisions en la gestió del territori.

  • El servei és gratuït.
  • A qui s’adreça: poden sol·licitar el servei totes les entitats locals de la demarcació de Lleida.
  • Petició del servei: durant tot l’any.
  • Durada del servei: 4 anys.

Detalls del Servei:

  1. Cartografia topogràfica 1:1000 de la superfície urbana/urbanitzable, actualitzada cada 4 anys.
  2. Planejament urbanístic: Digitalització del planejament associant a cada zona la documentació específica de la mateixa.
  3. Carrerer municipal: Geolocalització de totes les adreces del municipi per a la seva oficialització i publicació al Registre Cartogràfic de Catalunya, així com la posterior distribució a través de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.
  4. Mobiliari urbà: Amb un catàleg de més de 100 elements (bancs, papereres, fonts, senyalitzacions, plaques de carrer, etc.) es geolocalitzen i es fotografien els diferents elements que composen el mobiliari urbà que gestiona l’ajuntament.
  5. Xarxa de subministrament d’aigua: Amb l’ajut dels tècnics municipals i/o de l’empresa encarregada del manteniment del servei d’aigua, es digitalitzen els diferents elements que composen la xarxa d’aigua (trams, escomeses, hidrants, boques de reg, vàlvules, estacions bombament, pous fonts, dipòsits i tapes de registre).
  6. Patrimoni Cultural: Ubicació al plànol de l’inventari de bens que figuren al catàleg de Patrimoni i que poden ser d’interès pel ciutadà.
  7. Xarxa de sanejament: Per formalitzar una correcta diagnosi de l’estat actual de la xarxa de clavegueram es digitalitzaran els diferents elements que la composen: Trams, pous, estructures puntuals, equips hidràulics i electromecànics, captació de pluvials i dipòsits.
  8. Xarxa d’enllumenat públic: Es realitza un inventari dels diferents tipus de fanals que té en ús l’ajuntament, així com les diferents línies de distribució de llum a partir dels quadres de distribució.
  9. Serveis i equipaments municipals: Ubicació damunt del plànol de tots els serveis públics i privats, d’interès per a la ciutadania, com els municipals, sanitaris, bancs i establiments.
  10. Promoció econòmica: Amb una relació dels locals industrials i establiments de propietat pública o privada disponibles amb el detall dels serveis de què disposen.
  11. Xarxa de camins municipals: Inventari dels camins de propietat municipals amb les característiques d’estat del ferm, amplada de via i tipus de ferm; així com dels elements puntuals (senyalitzacions), i lineals (ponts, baranes, protectors) que es troben en el trajecte.
  12. DUPROCIM: Digitalització del document del DUPROCIM aprovat per l’ajuntament, per a la seva visualització i posterior manteniment.
  13. Inventari de polígons industrials: Inventari dels polígons industrials del municipi així com de les empreses que es troben dins de cada polígon.
  14. Altres: Informació variada d’interès específic per a cada ajuntament com per exemple les rutes a peu o BTT.