La Diputació de Lleida duu a terme la gestió informatitzada del padró d’habitants dels municipis que així ho sol·licitin.
- El servei és gratuït.
- A qui s’adreça: poden sol·licitar el servei totes les entitats locals de la demarcació de Lleida.
- Petició del servei: durant tot l’any.
- Durada del servei: 4 anys.
Detalls del servei:
- Recepció i processament de les dades introduïdes per l’ajuntament i d’altres administracions o organismes d’acord amb la normativa vigent sobre padró d’habitants i cens electoral.
- Centralització d’una base de dades, assegurant la possibilitat de realitzar còpies de seguretat de manera periòdica i automàtica.
- Comunicació de la informació mensual a l’INE (Institut Nacional d’Estadística) d’acord amb la normativa del padró d’habitants.
- Informació a l’ajuntament, en tot moment, de les gestions realitzades en relació amb el padró d’habitants.
- Trasllat de les variacions mensuals que es produeixin en el padró al INE (Institut Nacional d’Estadística).
- La resta d’actuacions necessàries derivades de la materialització dels intercanvis d’informació digital amb altres administracions que derivin de la gestió d’habitants.
- Mantenir els nivells d’operativitat adequats per al correcte funcionament i accés al servei.
- Sessions per revisar i millorar el funcionament, depenent de la disponibilitat del servei.