Visita dels alumnes de les Escoles Especials que han participat als Special Olimpics

ORIvisita_02_editora_2_5557_0_1

ORIvisita_01_editora_2_5557_0

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dijous els alumnes de les Escoles Especials Llar de Sant Josep de la Diputació de Lleida que van participar a la competició dels Special Olympics a Vilanova i la Geltrú, els dies 11,12, 13 i 14 d’octubre.

Reñé els ha felicitat per la seva participació i pels bons resultats obtinguts, amb un total de 8 medalles en diferents categories de diferents especialitats com ara atletisme, llançament de pes, petanca i salt de longitud. Així mateix, tots els alumnes van rebre una distinció per la seva participació.

Els alumnes han estat acompanyats de la directora de les Escoles Especials Llar de Sant Josep, M. Rosa Mazarico. En la recepció també hi ha estat present la diputada Josefina Bernades.

Les Escoles Especials Llar de Sant Josep de la Diputació de Lleida és un centre de titularitat públic que atén nens i nenes amb necessitats educatives especials. Les instal•lacions estan ubicades a La Caparella.

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat