El president Joan Talarn ha destacat que la recuperació d’aquest espai és un exemple del compromís de la Diputació amb la preservació del patrimoni i el desenvolupament local
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat dels diputats Jordi Verdú i Sandra Marco, ha visitat aquest dimarts el Pou de Gel d’Alcarràs, una actuació finançada en part per la Diputació de Lleida. Durant la visita, president i acompanyants han pogut conèixer els detalls d’aquest element singular, únic a Catalunya, de la mà de l’alcalde d’Alcarràs, Jordi Castany, i del tinent d’alcalde, Gerard Companys.
Joan Talarn ha remarcat que “la recuperació del Pou de Gel és un exemple del compromís de la Diputació amb la preservació del patrimoni i amb el desenvolupament local”. La recuperació del Pou de Gel ofereix una nova oportunitat turística i cultural per al municipi.
Per la seva banda, l’alcalde d’Alcarràs, Jordi Castany, ha agraït el suport de la Diputació de Lleida, “que ha fet possible que un patrimoni únic i gairebé oblidat torni a veure la llum”.
Posteriorment, s’han desplaçat cap el ‘Biohub Lab’, on han saludat Encarna Luengo, tècnica contractada a través del conveni amb el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida per a la posada en marxa d’aquest Centre d’Innovació Transformativa destinat a impulsar la innovació i l’emprenedoria en l’àmbit de la bioeconomia agropecuària, amb especial atenció a l’aprofitament dels excedents de la producció agrícola, ramadera i agroindustrial.
Alcarràs, 30 de setembre de 2025
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat