Aquest servei es fa a través de l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) i permet informatitzar tot el procés guanyant en agilitat
Està previst que durant l’any vinent es comencin a incorporar la resta de municipis interessats
L’Ajuntament de Tàrrega ha delegat la gestió de les sancions de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària del municipi a l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida.
Aquesta delegació es posarà en marxa gràcies al conveni que han signat aquest dimecres el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló, acte al qual també ha assistit el tresorer Emili Toran.
El servei de gestió de multes que ofereix l’OAGRTL informatitza tot el procés de forma que els ajuntaments no necessiten disposar d’una infraestructura per gestionar les sancions i alhora guanyen en agilitat en la tramitació.
Balaguer va ser el primer municipi en incorporar aquest sistema en fase de prova a principis d’aquest any i ara s’incorpora el consistori de Tàrrega per tal de comprovar el funcionament del procediment en més d’un municipi a la vegada.
Està previst que durant l’any vinent es comencin a incorporar la resta de municipis interessats, la majoria dels quals són capitals de comarca.
Lleida, 6 de novembre de 2013
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat