El president de la Diputació de Lleida ho ha dit en el decurs de la cloenda de la jornada que el sindicat agrari JARC ha fet al restaurant Resquitx de Golmés
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha participat aquest dijous en la cloenda de la jornada de cereals i farratges que ha organitzat el sindicat agrari JARC al restaurant Resquitx de Golmés.
Talarn ha estat acompanyat del president nacional de JARC, Joan Carles Massot, i del cap sectorial de farratges de JARC, Robert Jaimejuan.
En la seva intervenció, Talarn ha destacat la importància de jornades com aquesta per “analitzar l’evolució d’un dels sectors estratègics per al país i amb una forta incidència en la nostra economia”. S’ha referit al fet que la producció de cereals i farratges “està a l’origen de tot, dels nostres aliments, tant els que els produeixen directament dels cereals com els que es crien amb els farratges. Diria que esteu en l’origen del ‘Gust de Lleida’ que tenen els nostres aliments…”.
Talarn ha finalitzat recordant el compromís de JARC “en la millora del sector agrari incentivant l’aprofitament dels recursos naturals de forma sostenible i intel·ligent i facilitant el relleu generacional”, i ha recordat episodis com la sequera, la DANA, la guerra d’Ucraïna i la política de tancament de mercats que està practicant l’administració Trump als Estats Units, com a impactes prou importants que no han fet ni fan defallir un sector estratègic com és l’agrari.
Lleida, 13 de març de 2025
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat