El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dimarts el director general de la Fundació “la Caixa”, Jaume Lanaspa, amb qui ha mantingut una reunió de treball.
En el marc de la trobada, Lanaspa, juntament amb el president de la Diputació, el diputat Antoni Villas; la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, i el director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, han visitat l’edifici de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI).
La Diputació de Lleida i la Fundació “la Caixa” mantenen una estreta col•laboració de fa anys mitjançant la qual porten a terme diferents projectes relacionats amb la conservació i millora dels espais naturals dels municipis lleidatans i la inserció en el món laboral de les persones en risc d’exclusió.
Lleida, 17 de juny de 2014
Per a més informació:
Telèfons de contacte: 973.70.41.17
Cap de l’Àrea de Comunicació, Maricel Pujol
premsa@diputaciolleida.cat
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat