El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha estat l’encarregat d’inaugurar aquest divendres el certamen De Nuvis (Saló d’Equipaments i Serveis per a Celebracions) que se celebra els dies 9, 10 i 11 de novembre a Fira de Lleida.
En declaracions als mitjans de comunicació, el president de la Diputació ha destacat la importància de la fira en el seu sector i ha explicat que les gairebé 150 mostres firals que es fan a les comarques de Lleida “mostren la vitalitat econòmica del nostre territori”.
La 14a edició del certamen compta amb 95 expositors d’una vintena de sectors relacionats amb les bodes, les comunions, els batejos i tot tipus de festes. A més, el saló acull enguany un ampli ventall d’activitats informatives, culturals i lúdiques com ara desfilades de moda o sessions de música en directe.
A més, els expositors de De Nuvis i la Fira de Lleida sortejaran serveis i productes entre els visitants del saló per un valor total de 16.000 euros.
Enguany, com a novetat, destaca la incorporació del sector immobiliari.
Lleida, 9 de novembre de 2012
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat