Reñé assisteix a la final de la Final Four de futbol sala al pavelló Barris Nord de Lleida

ORIpresident_final_four_barca_editora_2_5268_0_1

ORIpresident_i_barca_editora_2_5268_0

ORIpresident_partit_barca-moscou_editora_2_5268_0

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha assistit aquest diumenge al partit final de la Final Four de campions de futbol sala (UEFA Futsal Cup), que ha guanyat el FC Barcelona Alusport davant el Dinamo de Moscou.

La Final Four s’ha jugat entre els dies 26 i 29 d’abril al pavelló Barris Nord de Lleida, enfrontant els quatre millors equips d’aquesta disciplina a Europa.

El divendres es van celebrar les semifinals que van enfrontar el Dinamo de Moscou i el Marca Futsal d’Itàlia, i posteriorment el FC Barcelona contra l’Sproting Clube de Portugal, i aquest diumenge s’han disputat els dos últims partits del campionat.

Al partit també hi ha assistit la diputada i portaveu de CiU a la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, i el diputat Antoni Villas.

El torneig ha comptat amb el suport de la Diputació de Lleida.

Lleida, 29 d’abril de 2012

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat