Reñé anuncia que la Diputació ampliarà el camí d’accés a la Llar Santa Anna del Castell del Remei

ORIpresident_festa_voluntariat_editora_2_5408_0_1

ORIpresident_parlament_santa_anna_editora_2_5408_0

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha participat aquest diumenge en la Festa del Voluntariat que s’ha celebrat al Castell del Remei, com a homenatge als més de 500 voluntaris que col•laboren amb la Llar Santa Anna.

Durant el seu parlament, Reñé ha anunciat que la Diputació de Lleida donarà resposta a la demanda d’ampliar el camí d’accés a l’edifici de la congregació. Per altra banda, el president també ha explicat que s’estudiarà la possibilitat de col•laborar amb la construcció d’un pàrquing per la Llar.

Reñé també ha destacat la tasca dels Germans Franciscans de la Creu Blanca i de tots els voluntaris, que ajuda a fer la nostra societat més rica i solidària.

En aquest sentit, el president ha assenyalat que la Diputació col•labora en diferents iniciatives que milloren la qualitat de vida de persones afectades de minusvalideses com ara les escoles especials, que acullen nens d’educació especial d’entre 0 a 18 anys.

L’acte, que ha comptat amb la participació de més de 300 perones, s’ha iniciat amb una missa oficiada per l’arquebisbe de la Seu d’Urgell, Joan-Enric Vives. A continuació, s’ha fet una ofrena floral a l’estàtua del germà Isidoro Lezcano, fundador de l’ordre religiosa dels Germans Franciscans de la Creu Blanca, a la que pertany el centre del Castell del Remei.

La Llar Santa Anna va iniciar la seva activitat l’any 1978 i atén 45 persones amb discapacitats psíquiques.

Penelles, 1 de juliol de 2012

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat