Està enriquit, a bandes alternades, amb formatge, sobrassada i nous
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez; les diputades Núria Palau i Rosalia Carnicé i els diputats Òscar Martínez i Joan Simeón, ha rebut aquest dimecres els membres del Gremi de Forners de les Terres de Lleida, encapçalats pel seu president, Toni Frias, que han fet la tradicional presentació i lliurament del pa que elaboren amb motiu de la diada de Sant Jordi. També hi ha assistit el vicepresident del gremi, Raúl Arredondo, i el membre de la junta, Manel Llaràs.
El pa de Sant Jordi té la particularitat d’estar enriquit, a bandes alternades, amb formatge, sobrassada i nous, cosa que fa que, en tallar les llesques, hi quedin dibuixades les quatre barres catalanes.
El Gremi de Forners instal·larà el dia de Sant Jordi una parada a la Rambla Ferran, ben a prop de la Diputació, i a l’avinguda de Francesc Macià, on es vendrà el pa i també coca de recapte elaborada amb productes locals.
Lleida, 16 d’abril de 2025
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat