La revista incorpora com a novetats el codi QR per connectar-se a la pàgina web amb dispositius mòbils i la distribució de la publicació via on-line.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha presentat aquest divendres el nou format de la revista ‘Ara Lleida’, que fa una important aposta per les noves tecnologies. El director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Jordi Blanch, ha explicat que l’objectiu d’aquest canvi de format i de disseny és “adaptar-se als nous temps i vincular les noves tecnologies al turisme”.
Per aquest motiu, la nova etapa de la revista ‘Ara Lleida’ inclou dues novetats, com és la incorporació del codi QR, a través del qual es pot accedir a la pàgina web mitjançant dispositius mòbils i tablets, i la distribució via on–line a més de 22.200 persones.
Una altra de les novetats és que s’amplia la distribució en suport paper de 4.000 a 6.000 persones.
No obstant això, Blanch ha indicat que es mantenen dos dels trets més característics i definitoris de la publicació, com són la qualitat dels reportatges i de les fotografies.
Lleida, 27 de juliol de 2012
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat