L’IEI acull la XVIII Mostra de Bolets de Primavera de les Terres de Lleida

ORImostra_bolets_primavera_editora_2_5314_0_1

El director de l’IEI, Josep M. Solé i Sabaté, ha inaugurat aquest dilluns la XVIII edició de la Mostra de Bolets de Primavera de les Terres de Lleida, en un acte a l’Aula Magna de l’IEI.

A la Mostra hi ha representades unes 80 espècies de diferents zones de la demarcació de Lleida recollides el cap de setmana passat, que corresponen a ambients tan diversos com els prats dels Pirineus o els boscos de ribera de la plana de Lleida.

La mostra, que es pot visitar fins aquest dimarts, també compta amb una exposició bibliogràfica sobre bolets, realitzada per la secció de Micologia de l’IEI.

Durant l’acte també s’ha presentat el 5è llibre de “Bolets de les terres de Lleida”. Una recopilació ampliada i actualitzada pel cap de la secció de micologia de l’IEI, Francisco Javier Martínez, un dels membres de la secció, Joan J.Montón, i pels micòlegs August Rocabruna i Manuel Tabarés.

Lleida, 21 de maig de 2012

 

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat