S’han iniciat les voladures per ampliar la calçada a 6 metres i eliminar els revolts tancats i els forts pendents que caracteritzen l’actual traçat
La millora i eixamplament del tram de 1.200 metres de la carretera LV-5055, que uneix la N-230 amb Vilamòs (Aran) ja està més a prop de ser una realitat. La Diputació de Lleida ha iniciat el procés d’eixamplament de la carretera, que disposarà d’una nova calçada de 6 metres d’amplada constant, més una cuneta transitable pel costat de la muntanya d’un metre d’amplada addicional.
Per aconseguir aquesta ampliació és necessari guanyar terreny a la muntanya, motiu pel qual s’estan fent les voladures controlades a la zona.
Mentre es desenvolupin les voladures, s’ha fet necessari el tancament de la carretera que accedeix a Arres i Vilamòs determinats dies de la setmana.
Durant aquests talls, s’han habilitat dues alternatives d’accés als municipis de Vilamòs i Arres mitjançant camins i pistes forestals existents, que han estat arranjades per permetre el pas dels veïns afectats.
La nova carretera eliminarà l’actual traçat caracteritzat per forts pendents i nombrosos revolts tancats.
L’obra compta amb un pressupost de 704.309 euros.
Vilamòs, 30 de juliol de 2015
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat