S’ha incorporat aquest dijous a la institució procedent de l’Ajuntament de Lleida, on era la coordinadora d’Organització i Polítiques Digitals
Laura Sunyol Bert s’ha incorporat aquest dijous com a nova directora de l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals de la Diputació de Lleida (OAGRTL), sent la primera dona que accedeix a la direcció de l’ens, en substitució de Xavier Monné, que passa a ocupar el càrrec de cap de servei de Gestió Tributària, després d’haver estat dirigint l’organisme des de l’any 2011.
Sunyol, funcionària de l’Ajuntament de Lleida, és llicenciada en Ciències del Treball i diplomada en Relacions Laborals, i compta amb un postgrau en Tècniques de Comunicació Audiovisual i amb un curs d’especialització en Direcció i Gestió de Recursos d’Informació. A més, ha fet cursos de formació específics en administració electrònica, protecció de dades i transparència.
Laura Sunyol va ocupar el càrrec de directora de Noves tecnologies i Administració Electrònica de la Diputació de Lleida entre el desembre de 2019 i març de 2020, i a l’abril d’aquell any va ser nomenada coordinadora d’Organització i Polítiques Digitals de l’Ajuntament de Lleida.
Entre l’any 2007 i el 2019, va ser la coordinadora d’eGovern a l’Ajuntament de Lleida. Ha estat membre de diferents Comissions i Grups de Treball de l’Ajuntament de Lleida, Localret i del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya, relacionats amb l’impuls a les administracions cap a la transformació digital, ha participat en ponències, diferents congressos i jornades vinculats a les noves tecnologies i al govern digital, i ha impartit més d’una dotzena de cursos de formació referents a la normativa d’administració electrònica.
Lleida, 2 de novembre de 2023
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat