L’Associació Internacional d’Amics del Túnel de Salau ha reivindicat un any més la necessitat de construir el túnel de Salau per unir el Pallars Sobirà i l’Ariege (Occitània) en una roda de premsa que s’ha celebrat aquest dijous a la Diputació de Lleida.
L’acte ha comptat amb la participació del diputat de la Diputació de Lleida, Josep Ramon Ibarz; de la presidenta de la Liaison France-Espagne, Mireia Pujol; del president de l’Associació Internacional d’Amics del Túnel de Salau, Xavier Bada, i del cònsol de França a Lleida, Bernard de Miguel.
El president de l’Associació Internacional d’Amics del Túnel de Salau, Xavier Bada, ha insistit en la importància estratègica d’aquesta infraestructura, ja que “Lleida serà una gran capital i necessitarà una comunicació directa amb Europa, motiu pel qual el túnel de Salau faria un gran servei de mobilitat tant per a les persones com per a les mercaderies”.
Per la seva part, el diputat Josep Ramon Ibarz ha indicat que aquesta infraestructura és important per unir Lleida i les valls del Pallars amb tota Europa i ha demanat la recuperació d’aquest projecte.
Lleida, 6 de juliol de 2017
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat