Talarn felicita personalment els pilots i els agraeix la gran tasca que estan duent a terme en l’esport d’elit, demostrant que l’esport català és dels més competitius d’entre les grans potències esportives del planeta
Joan Talarn, president de la Diputació de Lleida, ha assistit aquest divendres a l’homenatge que Cervera ha organitzat als germans Marc i Àlex Márquez, guanyadors del mundial de Moto GP i Moto2, respectivament. El president ha volgut agrair personalment la gran tasca que estan duent a terme els dos pilots de Cervera en l’esport d’elit, ja que considera que situa les terres de Lleida i Catalunya al món, i demostra que l’esport català és dels més competitius d’entre les grans potències esportives del planeta.
En aquest sentit, el president ha recordat que les comarques de Lleida, Alt Pirineu i Aran han assolit aquests darrers anys uns nivells esportius importantíssims en tots els camps, des de l’esport de base a la competició d’alt nivell i afirma que això és degut al treball, constància i esforç dels esportistes i al compromís de les entitats, que treballen en funció d’uns valors educatius i formatius molt importants.
Finalment, el president ha volgut agrair també a la família dels pilots el gran esperit de lluita i sacrifici, que ha portat els pilots a convertir-se de nou en campions del món i ha desitjat a Marc i Àlex Márquez tots els encerts de cara al futur.
L’homenatge als pilots cerverins també ha comptat amb la participació de la diputada Rosa Perelló i de l’alcalde de Cervera, Ramon Augé.
Cervera, 8 de novembre de 2019
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat