La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, posa en marxa a partir de demà la nova campanya d’estiu sota el lema “Lleida, on tot comença…”, amb el que vol transmetre la percepció d’una destinació autèntica, on l’estandarització de l’oferta no hi té lloc i on l’especial orografia i les característiques naturals del territori del Pirineu i la plana dibuixen i ofereixen una manera diferent de fer vacances i on tot comença de nou en cada mirada i en totes i cadascuna de les activitats que tenen lloc al territori.
La imatge gràfica de la campanya és representada pel batec del cor, que envolta les diferents activitats, els paisatges i el patrimoni que ens mostren les fotografies i les imatges de la campanya i ens transmeten l’emoció que percep el visitant a l’hora de contemplar-les o bé de practicar les activitats de turisme actiu i els esports d’aventura.
La campanya “Lleida, on tot comença…” va adreçada de manera genèrica al públic consumidor de turisme de vacances i d’oci i específicament al públic familiar, parelles i grups d’amics.
La creativitat inclou un seguit de propostes turístiques, tant del Pirineu com de la plana i de la mateixa ciutat de Lleida, amb la finalitat de poder transmetre la diversitat i la varietat dels productes turístics de què el visitant pot gaudir durant les seves vacances a les comarques lleidatanes, com ara la Seu Vella, l’estany d’Ivars i Vila-sana, el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el castell de Montsonís, el romànic, el monestir de Montgarri, el Parc Olímpic del Segre, a més d’activitats de ràfting, BTT i parapent.
La campanya inclou també la informació de la pàgina web del Patronat, www.aralleida.cat, i les icones dels mitjans socials com ara Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest i Flickr i l’aplicació app “Ara Lleida 365”, que es pot descarregar, amb les quals l’usuari pot fer el seguiment de totes les activitats turístiques que tenen lloc a les comarques lleidatanes.
Especial incidència de la campanya a Catalunya
La campanya publicitària tindrà una incidència especial a Catalunya, tant perquè és el lloc d’on prové més del 60 % del públic que anualment visita les comarques lleidatanes com pel fet que, atesa la situació econòmica actual, es preveu que aquest estiu s’incrementin les destinacions de major proximitat. La promoció també tindrà presència al País Valencià i a la Comunitat de Madrid, i en diferents mitjans d’abast estatal.
La campanya es podrà seguir a través de mitjans de premsa escrita d’informació general, a les principals revistes del sector turístic i de viatges d’àmbit estatal, ràdio, televisió, Internet.
També compta amb publicitat exterior mitjançant més de 60 autobusos de Barcelona que passejaran durant un mes l’oferta de Lleida per la ciutat, a més de 50 Opis situats a les poblacions de l’àrea metropolitana de Barcelona.
La campanya s’ha planificat per als mesos de juny i juliol en mitjans de premsa, ràdio, televisió i Internet, mentre que la publicitat exterior als autobusos de Barcelona es podrà visualitzar a partir del 17 de juny i durant un període d’un mes.
Lleida, 14 de juny de 2013
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat