La Diputació incorpora els directors de Recursos Humans i de Planificació i Cooperació Municipal

Es tracta de Belen Jové i Víctor Peguera, respectivament, ambdós funcionaris del cos superior (A1) i que s’han incorporat durant el darrer mes d’octubre

La Diputació de Lleida ha incorporat els directors del departament de Recursos Humans i de Planificació i Cooperació Municipal. Es tracta de Belén Jové i Víctor Peguera, respectivament.

Jové és llicenciada en Dret i en Ciències Polítiques i de l’Administració. També compta amb un postgrau en ‘Aprofundiment en Dret Públic’ i un altre en ‘Dret de l’Ordenació Territorial i Urbanística’, ambdós per IDEC de la Universitat Pompeu Fabra. Funcionària del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya, ha desenvolupat la seva trajectòria professional sempre en l’àmbit de recursos humans.

Peguera és llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona i s’ha especialitzat en gestió pública mitjançant dos màsters, el primer en ‘Hisenda Autonòmica i Local: Economia i Gestió’, estudiat a la Universitat de Barcelona, i un segon en ‘Direcció Pública’, fet a ESADE. En l’àmbit professional, ha desenvolupat la seva carrera en diferents ajuntaments, com el de Terrassa, el de l’Arboç del Penedès, el de Bell-lloc d’Urgell i el de Balaguer.

Lleida, 7 de novembre de 2019

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat