La Diputació de Lleida celebra el darrer Ple de la legislatura 2015-2019

La presidenta en funcions, Rosa Maria Perelló, destaca la voluntat de diàleg i consens, i l’aposta de les polítiques de benestar social durant el final d’aquest mandat

La Diputació de Lleida ha celebrat aquest dimarts el darrer Ple del mandat 2015-2019.

La presidenta en funcions, Rosa Maria Perelló, primera dona en el màxim càrrec de l’ens supramunicipal, ha destacat en la seva intervenció la voluntat de consens i diàleg que ha caracteritzat aquest final de mandat, així com l’aposta de les polítiques de benestar social, a més d’un nou pla de dinamització dels municipis i l’inici de la implementació de la fibra òptica a tot el territori.

Perelló també ha destacat que “la Diputació de Lleida és una institució que sempre ha d’estar al costat dels ajuntaments, ja sigui en la vessant financera o en el suport de les iniciatives municipals”.

La presidenta s’ha acomiadat donant les gràcies a tots els diputats i grups polítics, així com a tot el personal de la Diputació, per la seva col·laboració en aquest final de mandat.
A més de la pròpia presidenta, diversos diputats han aprofitat el seu torn de paraula per tal d’acomiadar-se d’aquesta etapa.

Lleida, 9 de juliol de 2019

 

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat