La Diputació de Lleida cedeix 2.364,50 m2 més a l’Associació La Torxa per ampliar els seus serveis al Complex de la Caparrella

Cessió_la_Torxa_01

Cessió_la_Torxa_02

Cessió_la_Torxa_03

El president Joan Talarn ha signat l’escriptura per la qual aquesta entitat podrà ampliar el seu centre de treball especial que ja comptava amb una extensió de 4.431 m2 cedits per la institució provincial

 

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha signat aquest dijous al despatx de Presidència del Palau de la Diputació, l’escriptura de la segregació de superfície de 2.364,50 m2, al Complex de la Caparrella, i de la cessió de la propietat de la superfície segregada a l’Associació d’Ocupació i Esplai de Catalunya, La Torxa, per a l’ampliació del seu centre de treball especial.

 

Talarn ha estat acompanyat del president de l’Associació La Torxa, Josep Martí, la directora de l’entitat, Esther Macià, i de la diputada Rosa Pujol.

 

Joan Talarn ha explicat que “un centre de treball d’aquestes característiques és molt més que una qüestió econòmica, és un bé per a les persones amb capacitats diverses que directament se’n beneficien i, de retruc, per a la nostra ciutadania que sap que gràcies a la col·laboració de les administracions amb les entitats socials establim les xarxes de protecció social que han de garantir que ningú es queda enrere en els nostres esforços per millorar la qualitat de vida de totes les persones”.

 

De la seva banda, Josep Martí ha agraït a la Diputació aquesta nova cessió i ha assenyalat que servirà per donar cobertura a nous serveis de l’entitat.

 

Aquesta ampliació se suma a la que la Diputació de Lleida –propietària dels terrenys– va fer l’any 2000, quan va segregar i cedir en propietat a títol gratuït, 4.431 m2 de terreny situats al complex la Caparrella, per tal que l’Associació La Torxa els destinés a la construcció d’un centre de treball especial i ocupacional per a la integració laboral de persones discapacitades.

 

Cal recordar que l’associació, que està situada al complex de la Caparrella de Lleida, compta amb el patrocini de la Diputació de Lleida, que d’aquesta manera contribueix a la tasca d’una entitat que, mitjançant els seus serveis i gràcies a la dedicació de més d’una trentena de professionals, atén prop d’un centenar de persones repartides entre els operaris del Centre Especial de Treball, el Centre Ocupacional i els usuaris del Servei de Llar-Residència.

 

Lleida, 13 de gener de 2022

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat