La Diputació de Lleida acorda l’adjudicació del servei per la gestió i el desenvolupament de la e-administració

ORIconsell_dadministracio_de_loagrtl_01_editora_2_5201_0_1

El Consell d’administració de l’Organisme de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida ha acordat aquesta adjudicació que suposa un pas més per evitar el desplaçament dels administrats, ja que poden accedir als serveis telemàticament 24 hores al dia i 365 dies a l’any

El Consell d’administració de l’Organisme de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida s’ha reunit aquest dimecres per acordar, entre altres temes, l’adjudicació del servei per la gestió i el desenvolupament de la e-administració.

Es dóna la circumstància que aquest dimecres també ha entrat en vigor el reglament que regula tots els tràmits que es faran a la Diputació de Lleida i a l’OAGRTL per mitjans electrònics.

Amb aquestes dues fites es dóna un pas més per oferir a l’administrat el poder d’adreçar-se a l’administració sense realitzar cap desplaçament i així accedir als serveis telemàticament 24 hores al dia i 365 dies a l’any.

Actualment, l’OAGRTL ja disposa de diferents tràmits que es poden fer electrònicament a través de la seva pàgina web. Entre ells els que s’utilitzen més freqüentment són els relatius a pagaments de debuts tributaris, domiciliacions bancàries o modificacions de domicilis fiscals.

Lleida, 28 de març de 2012

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat