Joan Reñé assisteix a Barcelona a la presentació de la TastEmotion, una experiència audiovisual i sensorial per promocionar el turisme de les comarques de Girona

Presentació TastEmotions_WEB

Presentació TastEmotions_SLI

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha assistit aquest migdia a Barcelona a la presentació de l’acció promocional TastEmotion, que impulsa el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, i per mitjà la qual es presenta l’oferta turística de les comarques gironines.

La presentació de la TastEmotion, experiència a la qual hi participen tretze empreses turístiques de Girona, ha consistit en una representació audiovisual i sensorial per donar a conèixer la Costa Brava i el Pirineu de Girona per mitjà d’un videomapatge (mapping), acompanyat d’un àpat elaborat pel xef del Restaurant Casamar, Quim Casellas, que compta amb una estrella Michelin.

L’acte, desenvolupat a la ciutat de Barcelona, ha estat presidit pel president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer, i ha comptat amb assistència d’autoritats polítiques i representants institucionals com ara Maria Àngels Chacon, consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya; Marc Castells, president de la Diputació de Barcelona; Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona, i Joan Reñé, president de la Diputació de Lleida, entre d’altres.

Aquest vespre es farà la presentació de la TastEmotion centrada en l’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma exclusius de les comarques gironines, adreçada a representants del sector turístic i agències de viatge de Barcelona, i demà dimecres és prevista una altra presentació dirigida a representants dels mitjans de comunicació i els líders d’opinió.

 

Barcelona, 25 de setembre de 2018

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat