Felicitats Marc Márquez, felicitats campió!

ORIfoto_rene_i_royes_a_paddock_editora_2_6151_0_1

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, felicitarà personalment i des del mateix Circuit Ricardo Tormo de Xest el pilot cerverí Marc Màrquez, després de proclamar-se aquest diumenge campió del món de MotoGP.

Reñé ha seguit amb atenció la carrera de Marc Màrquez des del paddock del circuit juntament amb l’alcalde de Cervera, Ramon Royes. El president de la Diputació de Lleida ha afirmat que han volgut estar aquí per donar-li suport i acompanyar-lo en aquest dia tan especial, tal i com ha fet la corporació des de l’any 2005.

Reñé ha destacat l’esforç, la perseverança i el sacrifici que ha demostrat el pilot per aconseguir aquest títol i per convertir-se en un esportista de projecció internacional. "Ens sentim orgullosos del tarannà del Marc Màrquez que sempre ha exercit de lleidatà amb la senzillesa i humilitat que el caracteritza", ha dit Reñé.

El president de la Diputació de Lleida també felicitarà l’Àlex Màrquez, que ha aconseguit la quarta posició a Moto3.

La Diputació de Lleida va apostar pel jove pilot de MotoGP l’any 2005, quan ja mostrava grans possibilitats de futur en el motociclisme, igual que el seu germà Àlex Márquez, que també esponsoritza la Diputació de Lleida a través de la marca “Ara Lleida”, creada per la institució per tal de promocionar l’oferta turística de les comarques lleidatanes.

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat