El president de la Diputació visita la Fundació Tutelar Alosa

Alosa_02

Alosa_04

Alosa_03

Alosa_01

Joan Talarn s’ha interessat pel funcionament d’aquesta entitat sense ànim de lucre que en l’actualitat atén 120 persones amb discapacitat intel·lectual

 

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut Pública, Albert Bajona, i de la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez, ha visitat aquest dilluns les instal·lacions de la fundació tutelar Alosa, que al març de l’any passat es va traslladar a unes noves instal·lacions al carrer Miquel Batllori de la ciutat de Lleida. De part de la fundació ha estat presents el president de l’entitat, Joan Escolar; la directora, Ester Vila, i el responsable de projectes, David Estefanell.

 

Alosa, que va néixer l’any 1994, atén en l’actualitat 120 persones amb discapacitat intel·lectual, a les quals ajuda, juntament amb les seves famílies, a millorar la seva qualitat de vida i els dona suport per prendre decisions que els facilitin un projecte personal amb autonomia.

 

Talarn ha elogiat la tasca de les entitats del tercer sector, sense les quals l’administració no pot donar resposta positiva a les necessitats de les persones que requereixen atencions especials i s’ha compromès a analitzar vies de col·laboració entre la Diputació de Lleida i la fundació per fer més efectives les seves accions en benefici de les persones tutelades.

 

Lleida, 4 de juliol de 2022

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat