El ple aprova les comissions informatives del nou mandat per començar a treballar

Reñe_Ple_extraordinari_juliol_001_SLI

Reñe_Ple_extraordinari_juliol_002_SLI

En una sessió extraordinària en la que també ha pres possessió el diputat provincial Antoni Navinés

La Diputació de Lleida ha celebrat aquest divendres un ple extraordinari que dóna continuïtat al procés de constitució de la corporació per tal de completar les estructures i nomenaments que permetin reiniciar la gestió del nou mandat.

En aquest sentit, el ple ha donat llum verda a la creació i composició de les Comissions Informatives Permanents i la Comissió Especial de Comptes i s’ha nomenat els representants de la corporació als seus organismes autònoms.

El president de la corporació ha indicat que amb les comissions informatives constituïdes ja es pot “engegar la maquinària de la gestió del dia a dia de la Diputació, de forma que si algun diputat té propostes a plantejar ho podrà fer la setmana vinent a la comissió corresponent”.

En el transcurs de ple també ha pres possessió el diputat provincial Antoni Navinés.

En declaracions als mitjans de comunicació, Reñé ha indicat que “la transparència forma part de l’ADN de la Diputació de Lleida, ja que si alguna cosa caracteritza la corporació ara, abans i sempre, és la transparència i la claredat en la informació”.

Finalment, en la sessió extraordinària s’ha aprovat la delegació de la recaptació de diferents taxes de l’Ajuntament de les Oluges a l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL).

Lleida, 24 de juliol de 2015

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.70.41.17
Cap de l’Àrea de Comunicació, Maricel Pujol
premsa@diputaciolleida.cat