El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha presidit aquest divendres la inauguració del Bar dels Jubilats, d’Aitona al recinte del Poliesportiu, en un acte en què ha estat acompanyat per Rosa Pujol, alcaldessa d’Aitona i a la vegada vicepresidenta de la Diputació; per la presidenta del Consell Comarcal del Segrià, María José Invernón; per la presidenta de l’Associació de Jubilats i Pensionistes d’Aitona, Càndida Blanco, i per la concessionària del bar, Adriana Cobos.
Joan Reñé ha destacat que la inversió realitzada fa palès el “compromís de l’Ajuntament d’Aitona amb la gent gran”, un compromís que ara s’ha materialitzat en un “espai de trobada que els permetrà gaudir en plenitud de la seva vida” amb un seguit d’activitats que “també enriqueixen el municipi”.
Per la seva part, l’alcaldessa d’Aitona ha comentat que l’objectiu d’aquesta instal·lació es “poder donar un millor servei a tots els nostres veïns per tal de poder tenir una millor qualitat de vida”.
Aitona, 15 de juliol de 2016
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat