Se celebrarà entre els dies 5 i 8 de desembre al Mercat del Pla, amb una previsió d’assistència de més de 3.000 persones
El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez; la regidora de Cultura i Promoció de la Ciutat, de l’Ajuntament de Lleida, Pilar Bosch, i la presidenta de l’Associació PlayChic, Sílvia Caravaca, han presentat aquest dimarts la tercera edició de l’Exposició Lleida Click, que se celebrarà al Mercat del Pla, entre els dies 5 i 8 de desembre.
Lleida Click arriba enguany a la seva tercera edició amb la proposta més completa fins ara: 12 diorames de gran format amb noves temàtiques, una zona de tallers infantils (manualitats, pintacares i un taller de perruqueria fashion), i un espai de bar-cafeteria per fer més confortable la visita de les famílies. També hi participen tres botigues especialitzades: una de producte nou, una de producte descatalogat i de segona mà, i una de mixta que combina material antic i actual.
Una de les principals novetats és l’ampliació del tradicional ‘Busca Click’, que passa de 7 a 9 figures amagades. Enguany, totes les figures són del 50è aniversari de Playmobil, personalitzades amb el logotip de Playchic i diferenciades per objectes de colors diferents. Hi haurà tres sortejos vinculats a aquesta activitat, i un quart sorteig d’un gran lot de Playmobils relacionat amb el passaport de la ruta comercial.
L’esdeveniment manté la col·laboració amb l’Eix Comercial de Lleida i la Zona Alta, continuant la ruta prèvia amb passaport segellable als comerços participants. Un cop completat, aquest passaport permet accedir al sorteig especial, reforçant així la dinamització comercial i la participació del teixit local.
En la seva intervenció, Agustí Jiménez ha destacat el suport de la institució a projectes que combinen cultura, creativitat i dinamització econòmica, i ha subratllat la consolidació de Lleida Click. “Es tracta d’una iniciativa dinàmica, pensada especialment per al públic infantil, però que també és capaç d’atreure famílies senceres i aficionats al món Playmobil d’arreu del territori. Lleida Click ens permet, a través d’una manera lúdica i creativa, difondre patrimoni i cultura, implicant a participar als més petits i als més grans”.
Pilar Bosch, de la seva banda, ha expressat el compromís de l’Ajuntament amb l’esdeveniment i ha remarcat la importància de treballar conjuntament amb les entitats comercials i Playchic.
Finalment, la presidenta Sílvia Caravaca ha agraït el suport institucional i ha remarcat que aquesta tercera edició representa un pas endavant en contingut, participació i il·lusió. També ha explicat que s’espera l’assistència d’unes 3.000 persones.
L’objectiu de Playchic és fomentar la creativitat i el joc tradicional entre infants i famílies i consolidar Lleida com un referent del col·leccionisme de Playmobil durant el Pont de la Puríssima.
Lleida, 2 de desembre de 2025
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat



