Acord amb l’agència Rumbo, líder de viatges on-line, per impulsar el turisme a la demarcació de Lleida

ORIdsc_0090_editora_2_5659_0_1

Rumbo, l’agència de viatges on-line líder en vendes en l’àmbit de tot l’Estat, segons la IATA (International Air Transport Association), i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida han presentat aquest migdia a las empreses del sector turístic lleidatà les claus de l’acord al qual han arribat per promocionar conjuntament el turisme de les comarques de Lleida. El conveni tindrà una durada d’un any.

L’acte de presentació, que ha tingut lloc a la sala d’actes de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), ha comptat amb la presència del vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, del director de Tecnologia del grup Bravofly Rumbo, José Rivera, i del director del Patronat, Jordi Blanch.

L’agència de viatges on-line, per mitjà del seu portal www.rumbo.es, desenvoluparà un conjunt de productes turístics experiencials exclusius destinats a augmentar i intensificar l’oferta turística de Lleida.

La campanya inclou també iniciatives de promoció com ara la creació a la seva pàgina web d’una secció dedicada al turisme a les comarques de Lleida, presència publicitària al portal de Rumbo, posicionament als cercadors i enviament d’ofertes a la base de clients de l’agència de viatges, que té més de 3,5 milions de clients registrats. A més, també donarà a conèixer la destinació mitjançant el perfil de Rumbo a Facebook, el canal de l’agència de viatges a Twitter i la xarxa de blogs de Rumbo.

L’acord preveu també la celebració de trobades amb empreses i institucions del sector, bloguers, viatgers socials, community managers i especialistes en màrqueting i comunicació. L’objectiu d’aquest tipus d’iniciatives, conegudes com a social trip, és propiciar un espai enriquidor per a l’intercanvi d’idees i d’experiències entre els diferents actors involucrats.

Aquest acord, que té com a objectiu incrementar les vendes i pernoctacions de viatgers a Lleida, també permetrà enriquir l’oferta dels productes turístics i reforçarà la imatge de marca de la demarcació de Lleida com a destinació turística. Per al Patronat de Turisme de Lleida, aquest acord representa un pas important en la seva aposta per situar amb força la presència de l’oferta turística de la demarcació a Internet, un mitjà que cada vegada és més emprat pels viatgers a l’hora de reserva les seves vacances i sortides de caps de setmana i festius.

Una setantena d’empresaris turístics de la demarcació de Lleida han participat aquest migdia a l’acte de presentació del projecte a l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, on han pogut assistir a una xerrada tècnica sobre els requisits necessaris per crear el seu propi producte turístic i han pogut seguir el desenvolupament d’un mini taller sobre màrqueting digital a cura dels experts de Rumbo.

Lleida, 14 de desembre de 2012

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat