Acollim una jornada de l’Asoprovac sobre la nova PAC

Asoprovac-1

Asoprovac-WEB

El vicepresident de la corporació, Miquel Padilla, presenta la jornada destacant la importància i pes de Lleida dins del sector del boví i la gran incidència de la PAC pel territori

Sota el títol de “Ultimant la nova PAC. Com ens afectarà?” la sala d’actes de la Diputació de Lleida ha acollit aquest dijous una jornada informativa organitzada per l’Associació Espanyola de Productors de Boví de Carn (Asoprovac). L’acte ha estat presentat pel vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, acompanyat pel president de l’Asoprovac Catalunya, Ricard Gòdia.

Padilla ha destacat “la importància que té Lleida dins del boví i dins d’aquesta associació d’Asoprovac ja que estan al capdavant” i ha refermat el compromís de la Diputació amb sector. Respecte a la conferència ha assenyalat que “el tema de la PAC es important, ja que hi ha molta gent que depèn d’ella i suposa molts diners per les terres de Lleida”

En un escenari canviant i complex, el ramader necessita informació puntual sobre els diferents aspectes relacionats amb la seva activitat, de manera que l’Associació els manté puntualment informats a través de jornades com la que s’ha celebrat aquest dijous a la Diputació de Lleida.

L’Associació Espanyola de Productors de Boví de Carn (Asoprovac) és l’organització professional més representativa del sector productor de boví de carn espanyol, agrupant un 70% de la producció amb més de 3.000 associats i que té com a finalitat última vetllar per la defensa dels interessos dels ramaders de boví de carn.

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat