La pandèmia de la Covid-19 no permet instal·lar l’habitual parada davant la Diputació de Lleida i les consultes i comandes es poden fer a través del web www.eellarsantjosep.cat
Seguint la trajectòria dels darrers anys, les Escoles Especials de la Diputació de Lleida se solidaritzen amb la campanya de la Marató, organitzada per TV3 i que aquest any es dedicarà a la Covid-19.
A causa de la situació sanitària actual, enguany no s’instal·larà la tradicional parada que muntaven davant de la Diputació, tot i que s’han habilitat altres opcions com la pàgina web de l’escola: www.eellarsantjosep.cat, on es poden consultar els treballs manuals realitzats per l’alumnat i efectuar la comanda a través del correu de l’escola: escoles_especials@diputaciolleida.cat. També es preveu que hi hagi alguns punts de venda.
Cal destacar que, com cada any, les Escoles Especials compten amb la col·laboració de les Jubilades de Granyena de les Garrigues, que també elaboren treballs manuals per vendre.
Lleida, 1 de desembre de 2020
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat