Lliurament de la Diputació de 5.000 ampolles d’oli al Banc dels Aliments

Banc_Aliments02

El diputat Ramon Cónsola ha estat present en un acte que ja es va concretar setmanes abans que se celebrés el Gran Recapte d’Aliments

 

El diputat Ramon Cónsola ha participat aquest dimecres en l’acte de lliurament per part de la Diputació de Lleida de 5.000 ampolles de 0,75 cl d’oli, que suposen un total de 3.750 litres, al Banc dels Aliments de Lleida, en una activitat emmarcada dins del Gran Recapte d’Aliments que es va celebrar els dies 22 i 23 de novembre de 2019.

 

L’acte –que s’ha fet a les instal·lacions que el Banc dels Aliments té al polígon Neopark de Lleida- ha comptat amb la presència del president d’aquesta entitat, Antoni Fo, i del seu director, Oriol Berenguer.

 

Enguany, la Diputació ha lliurat oli de les finques de les que n’és propietària i en la que es produeix oli extra verge.

 

Lleida, 15 de gener de 2020

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat