Un equip de 18 corredors de l’Ekke encapçalats per l’olímpic Sergi Escobar prendran part a la Titan Desert 2019

Ekke Titan desert02

L’expedició es completarà amb un mecànic, un massatgista i un responsable de premsa

El diputat Paco Cerdà ha participat aquest dimarts en la roda de premsa de presentació de la participació de l’equip de l’Ekke a la Titan Desert 2019 que se celebra al Marroc, entre els dies 28 d’abril i 3 de maig. L’acte –que ha tingut lloc a la sala de premsa de la Diputació- ha comptat amb les intervencions del vicepresident de l’Associació Esportiva Ekke i responsable tècnic de la Ekke Titan Desert 2019, Kike Borràs; el cap de premsa de l’equip, Genaro Massot; i el manager de l’equip i responsable tècnic, Sergi Escobar.

L’equip serà un dels més nombrosos de tot el món a participar a la Titan, amb un total de 18 corredors i tres acompanyants (un mecànic, un massatgista i el cap de premsa). Es dona la circumstància que per a tots serà la primera participació en aquesta competició, excepte Carlos Cuenca, que complirà la setena participació; i per a Escobar –medalla de bronze olímpica en persecució als Jocs d’Atenes de 2004- que hi ha participat en dos ocasions (2014 i 2015) classificant-se entre els 20 primers. Les edats dels corredors va entre els 34 anys, el més jove, fins els 60, el més gran.

 

Escobar ha recordat l’experiència viscuda al desert com a molt enriquidora i diferent i vol transmetre aquestes sensacions al grup d’atletes que participaran en l’edició d’enguany com a equip. Ha afegit que es tracta d’una cursa física, però on l’estat emocional hi fa molt i a més se li junta la vessant d’oci.

 

Borràs ha explicat que el fet que a nivell audiovisual es pugui conèixer, dia a dia, el seguiment de la cursa a través dels participants és un dels fets diferencials de l’equip, a més de ser un dels més nombrosos de tota la cursa.

 

Des de la vessant esportiva, l’equip vol sumar-se a la gran representació lleidatana que hi haurà a la cursa; donar a conèixer el nom de Lleida en territori marroquí, posar en relleu la gran afició i salut esportiva en favor del BTT que existeix a les comarques de Lleida; i desitjar que tots els components puguin finalitzar les etapes.

 

Des del punt de vista audiovisual, l’objectiu principal és captar i poder difondre la proesa esportiva i l’experiència que viuran els 18 atletes. Així, la infraestructura prevista permetrà conèixer el dia a dia dels participants gràcies als reportatges fotogràfics i de vídeo, amb entrevistes als protagonistes que es podran veure per Lleida TV.

 

Els components de l’equip són: Toni Marin, Kike Borràs, Marc Ribes, Sergi Escobar, Edu López, Ernesto Ibañez, Jordi Barberà, Sergi Velez; Joel Roger, Josep Maria Puig, Albert Gilart, Lluís Sarreta, Josep Maria Brufau, Albert Piñol, Andreu Viladegut, Carlos Cuenca, Josep Solé i Raül Chacón. Genaro massot serà el responsable de premsa, acompanyat d’un massatgista i un mecànic.

 

La Titan Desert està considerada una de les curses de BTT per etapes més importants del calendari internacional. Està dirigida a tots els aficionats a la BTT que volen superar-se i viure una experiència única. Un recorregut en el qual preval l’orientació i la resistència a través dels paisatges més increïbles del Marroc amb infinites planes desèrtiques, dunes i muntanyes impressionants.

 

Lleida, 9 d’abril de 2019

 

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat