Reñé participa a la Jornada de portes obertes d’ACUDAM

Acudam_Mollerussa _WEB

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha participat aquest diumenge a la jornada de portes obertes a la nova residència que ha construït l’associació d’atenció a les persones amb discapacitat intel.lectual ACUDAM, al municipi de Mollerussa.

Aquesta instal.lacions amplien els serveis que l’associació dóna als seus residents i estan ubicades al mateix edifici de pisos tutelats que gestiona ACUDAM al carrer Girona de la capital del Pla d’Urgell.

La Diputació de Lleida col.laborarà econòmicament en el finançament d’aquest servei que ‘ens esforteix com a comunitat i garanteix drets’, ha dit Reñé.

A la jornada de portes obertes també hi ha participat la consellera de Treball, Afers Socials i Família, Dolors Bassa; l’alcalde del municipi, Marc Solsona, així com un nombrós públic entre autoritats locals, entitats i familiars i coneguts del residents.

L’Associació ACUDAM està presidida per Angelina Roure i es va crear fa més de 40 anys.

Mollerussa, 8 de maig

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat