Reñé clausura la 8a Exposició de Préssec i Nectarina de Soses

ORIfoto_cloenda_exposicio_soses_editora_2_4828_0_1

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, s’ha desplaçat aquest diumenge al municipi de Soses (Segrià) amb motiu de la clausura de la 8ª Exposició de préssec i la nectarina, acte que ha presidit i en el qual també hi ha participat l’alcalde de la localitat, Isidre Mesalles.

En el seu parlament, el president de la Diputació de Lleida ha fet referència a la crisi de preus que pateixen els productors d’aquestes varietats de pinyol i, en aquest sentit, ha volgut destacar l’alt nivell de participació del sector en la mostra, així com també la implicació de la societat civil.
Abans de la clausurar la 8a Mostra de préssec i nectarina de Soses, el president de la Diputació de Lleida ha visitat l’ajuntament i ha signat al llibre d’honor.  L’alcalde del municipi, Isidre Mesalles, li ha fet entrega d’un exemplar del llibre “Soses a través de la història”.

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat