La Diputació de Lleida col•labora amb l’Agrupació Sardanista de Catalunya per tal de fer possible l’organització de la Final Nacional del Campionat de Catalunya de Sardanes de la Modalitat de Punts Lliures, que aquest dissabte se celebra a Mollerussa.
Fins a 19 colles sardanistes d’arreu de Catalunya participaran en aquesta final organitzada per l’Agrupació Sardanista de Mollerussa juntament amb la Unió de Colles Sardanistes de Catalunya, que inclou sardanistes de diferents categories com ara alevins, juvenils, veterans i colles dels grans.
La trobada, que tindrà lloc al Pavelló Firal, reunirà unes 300 persones en l’única competició de Punts Lliures que se celebra a Catalunya.
El president de la Diputació, Joan Reñé, es va reunir amb representants de la Unió de Colles Sardanistes de Catalunya el passat mes d’octubre.
La UCS és una entitat que engloba un total de 275 colles d’arreu de Catalunya i algunes de fora del territori des del 1958.
Lleida, 23 de novembre de 2012
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat