Presentació de l’Associació Lleida Respira a la Diputació de Lleida

ORIpresentacio_lleida_respira_001_editora_2_5943_0_1

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, ha presidit aquest dimarts la presentació pública de l’Associació Lleida Respira, una entitat no lucrativa que es va constituir al juny de l’any 2012 per orientar, formar i informar sobre les malalties de les vies respiratòries.

La sala d’actes de la Diputació de Lleida ha acollit la presentació, a la que també hi ha assistit el diputat Antoni Ponz.

Entre els objectius de l’entitat hi ha millorar la qualitat de vida dels malalts amb problemes respiratoris, promoure grups d’ajuda mútua, informar i assessorar sobre la malaltia i donar a conèixer les diferents malalties de les vies respiratòries a la societat en general a través de conferències, cursos de formació, publicacions i altres activitats.

Lleida, 11 de juny de 2013
 

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat