El Trofeu Albert Costa es consolida com una cita referent del tennis a Lleida

Sandra Castro_Tennis Urgell_1

Sandra Castro_Tennis Urgell_2

Trofeu Albert Costa 2025_1

Sandra Castro destaca el valor esportiu i formatiu d’aquest esdeveniment, que tindrà lloc del 5 al 15 d’abril al Club Tennis Urgell.

El Club Tennis Urgell tornarà a ser l’epicentre del tennis estatal amb la celebració del 24è Trofeu Albert Costa – 35è Torneig de Setmana Santa de Tennis, que tindrà lloc del 5 al 15 d’abril. La competició, que reuneix les millors raquetes sub 13 masculines i femenines d’Espanya, es consolida com una cita recurrent dins el calendari esportiu de la demarcació de Lleida.

En l’acte de presentació del torneig, celebrat aquest dimarts al Club Tennis Urgell, la vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, ha posat en valor la importància d’aquest esdeveniment i el compromís de la Diputació amb l’esport formatiu. “La celebració del Torneig de Setmana Santa i el Trofeu Albert Costa de tennis s’ha convertit en tota una referència al calendari esportiu de les comarques de Lleida. L’organització, les instal·lacions i la qualitat dels jugadors i jugadores asseguren l’èxit d’aquesta competició”, destaca Castro.

La vicepresidenta també ha volgut ressaltar la tradició d’aquest torneig i la seva funció com a plataforma per a joves talents: “El fet que sigui una tradició l’organització d’aquest esdeveniment ens fa veure no sols el grau d’exigència i responsabilitat de l’organització, també perquè ens permet donar a conèixer el talent dels nostres jugadors i jugadores i d’un esport que cada vegada està més popularitzat.”

En aquest sentit, Castro ha reafirmat el compromís de la Diputació amb la promoció de l’esport i el foment dels valors esportius: “Des de la Diputació de Lleida sempre diem que fomentar l’esport és fomentar valors. Per aquesta raó volia agrair-vos l’esforç diari de formar els jugadors i jugadores que portaran el nom de Lleida arreu on juguin.”, diu Castro.

El torneig

El torneig mantindrà el format de competició round robin introduït l’any passat, que assegura un mínim de tres partits per a cada participant, garantint així més oportunitats de joc i fomentant el desenvolupament esportiu dels tennistes.

Entre els participants destacats en el quadre masculí hi haurà el campió d’Espanya Daniel Martins, així com altres tennistes de primer nivell com Pablo Garrido, Tim Franco o Pablo Jiménez. Pel que fa al quadre femení, sobresurten jugadores com Caterina López, Victòria Meza i Jimena Beramendi. La representació lleidatana recaurà en Amadeu Piqué i Mario Justribó en l’apartat masculí, i en Amaia Olomí i Victòria Jara en el femení. El Trofeu Albert Costa, que compta amb el suport de la Diputació de Lleida, reafirma la seva aposta per l’esport formatiu i de base, oferint als joves esportistes l’oportunitat de competir al més alt nivell i consolidant-se com una de les cites més prestigioses del tennis estatal.

Lleida, 01 d’abril de 2025

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat