La Diputació cedirà accions de l’empresa pública Sumar als ajuntaments

Montoliu de Segarra_01

Montoliu de Segarra_02

Sant Guim_01

Sant Guim_02

Així ho ha manifestat el president Joan Talarn en la seva visita a Sant Guim de Freixenet, que està ultimant l’obertura d’un Centre de Dia

 

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat aquest dimecres els municipis de Sant Guim de Freixenet i Montoliu de Segarra.

 

Talarn s’ha desplaçat, en primer lloc, a Sant Guim de Freixenet on ha estat rebut per l’alcalde, Francesc Lluch, acompanyat de membres de la corporació municipal. En el decurs de la reunió de treball, el president de la Diputació ha explicat que cedirà accions de l’empresa pública Sumar als ajuntaments per a que puguin encomanar servei d’assistència a les persones grans. En aquest cas, Sant Guim està ultimant l’obertura d’un Centre de Dia, les obres de les quals s’han finançat, en part, amb fons de la Diputació. Posteriorment, ha visitat les instal·lacions d’aquest centre.

 

La Diputació està formalitzant la compra d’accions per un valor de 120.000 €. La companyia, creada per la Diputació de Girona, es dedica a la gestió de residències i centres de dia.

 

Després s’ha dirigit cap a Montoliu de Segarra, on s’ha trobat amb l’alcaldessa, Eva Bonet, i membres de la corporació municipal, a l’Ajuntament, i amb la qual ha mantingut una reunió de treball. Durant la trobada s’han posat sobre la taula les diferents línies de suport de la Diputació als municipis rural.

 

Montoliu de Segarra, 30 d’octubre de 2024

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat