Talarn destaca la voluntat de la nova biblioteca de Sort de fomentar la literatura pirinenca

Sort_01

Alins_01

Alins_02

Sort_02

En el decurs de la visita del president de la Diputació, primer al municipi d’Alins i després al de Sort, i que ha d’obrir portes al públic en dos mesos

 

El president de la Diputació, Joan Talarn, ha felicitat l’alcalde de Sort, Baldó Farré, per l’esforç de pensar en clau de comarca i per la voluntat de dotar un sentit d’especialitat pirinenca en l’oferta, les propostes de fons bibliogràfic i el foment de la lectura, pel que fa a la nova biblioteca del municipi, que s’obrirà properament al públic.

 

Talarn ho ha manifestat en el decurs de la visita que, acompanyat del diputat Josep Ramon Fondevilla, ha fet al municipi, on s’ha trobat amb els representants municipals, encapçalats pel mateix Baldo Farré; la primera tinent d’alcalde, Adelaida Aytés; el tercer tinent d’alcalde, Jordi Gasia, i el regidor Pere Bàscones.

 

El president de la Diputació ha recordat que el municipi preveu obrir en dos mesos la nova biblioteca pública “amb voluntat de servei a tota la comarca del Pallars Sobirà. Es tracta de l’última biblioteca que completarà el mapa de lectura pública de Catalunya”. L’edifici comptarà també amb una sala per acollir activitats culturals.

 

Prèviament, Joan Talarn ha anat a Alins, on ha estat rebut pel seu alcalde, Manuel Pérez; el primer tinent d’alcalde, Lluís Ferrer, i el president de l’EMD d’Araós, Josep Maria Poch, amb els quals ha mantingut una reunió de treball, han repassat línies de col·laboració, i han visitat espais de l’entorn de l’Ajuntament.

 

Sort, 20 de febrer de 2024

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat