La sisena edició combinarà actuacions i espectacles amb tasts i degustacions a l’antic dipòsit d’aigua i al camp d’oliveres els dies 4 de juny i 23 de juliol
La sala de premsa de la Diputació ha acollit aquest dilluns la roda de premsa de presentació de la 6a edició del Festival Olea Terra de la Granadella, que se celebrarà els dies 4 de juny i 23 de juliol. La presentació ha comptat amb les intervencions del diputat Joan Gilart; l’alcaldessa de la Granadella, Atzara Noguera, i la tinent d’alcaldessa, Elena Llauradó.
‘OleaTerra, escenaris d’art’ és una proposta artística que uneix patrimoni, paisatge, llenguatges artístics i cultura de l’oli. Així, el camp d’oliveres, anomenat el Coll de Bovera, i l’antic dipòsit d’aigua del municipi acolliran les diverses posades en escena d’espectacles musicals combinats amb degustacions i tasts.
Joan Gilart s’ha felicitat perquè la Granadella sigui un municipi actiu que no deixa de fer coses, “que no estiguin quiets”, i que tinguin la iniciativa de generar propostes per fer més visible el municipi i que els mateixos veïns en puguin gaudir.
El programa s’inicia el dia 4 de juny, centrat a l’antic dipòsit d’aigua, on a les 20.30 hores es farà una degustació de beguda andalusa, que donarà pas a l’espectacle de flamenc fusió ‘Aqua’, amb la companyia IDEA, d’Alexandra Jiménez, un espectacle que, segons ha explicat Atzara Noguera, es va haver d’anul·lar l’any 2020 per la pandèmia, i que no s’ha pogut reprogramar fins enguany perquè és un espectacle amb un cos de participants prou gran. La jornada s’acabarà a l’actuació del cantaor del poble Luciano Carmona.
Elena Llauradó ha afegit que “pretenem que aquestes actuacions siguin de proximitat i per a la gent, i les propostes d’enguany són de dos nits molt màgiques”.
La segona jornada se celebrarà el dia 23 de juliol, al camp d’oliveres. S’iniciarà a les 20.30, hores amb un tast de licors artesans de la casa Ramonetto, elaborats a Bellaguarda, seguit de l’actuació del trio Julio, Roger i Lidia, amb boleros i música catalana.
Les entrades anticipades costaran 8€ (un espectacle) i 15€ (dos espectacles). A taquilla l’entrada costarà 10€, essent gratuït fins als 12 anys i amb un 50% de descompte per als joves d’entre 13 i 18 anys i per als de 65 anys o més. Les entrades es poden adquirir a l’Ajuntament de la Granadella, al Centre de la Cultura de l’Oli de Catalunya o via l’enllaç: https://bit.ly/oleaterra2022.
Lleida, 30 de maig de 2022
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat