BOP, Publicacions e Archiu

En aguesta web dera Deputacion de Lhèida i poderatz trobar donades basiques sus eth budget annau e aute donades economiques e financères dera institucion, en ua clara mòstra dera volontat dera equipa de govèrn presidit per Joan Reñé de garantir era maximala transparéncia. Aguesta informacion d’interès public tanben se pòt consultar damb mès detalh e ua actualizacion permanenta en Bulletin Oficiau dera Província (BOP), que publique, damb ua periodicitat jornalièra de deluns a diuendres, documents legislatius e administratius d’interès public tant generadi pera pròpria corporacion provinciau coma per autes entitats municipaus deth territòri.

D’auta banda, er Archiu dera Deputacion permet conservar e consultar era grana quantitat de documentacion tecnica e administrativa generada pera pròpria institucion ath long dera sua istòria.

Fin finau, era Deputacion edite periodicament publicacions d’especiau interès entath territòri en encastres tan diuèrsi coma era economia, eth torisme e era cultura.