Ajudes entara cultura e recuperacion der auviatge

Orquestra voltes1

Biblioteca_09a

patrimoni recuperació

patrimoni recuperació 1

patrimoni vidriera1

Patrimoni escala

Era Deputacion compde entad aguest 2014 damb ua partida d’1.358.000 € entà linhes d’ajudes culturaus, gerides dempús der Institut d’Estudis Ilerdencs. Se tracte de convocacions de periodicitat annau e mès concrètament, en 2014, s’an convocat ajudes entà:

Conservatòris e escòles de musica

Projèctes culturaus

Publicacions d’interès locau e comarcau

Publicacions periodiques de caractèr locau o comarcau

Catalòg dera Aufèrta Culturau der IEI

Equipaments culturaus (tant de bens mòbles coma immòbles)

Bibliotèques e sales de lectura

Restauracion e remodelament de bens mòbles e immòbles

Ua des caracteristiques mès destacades des bases reguladores d’aguestes subvencions entath 2014 ei que se manten era dotacion pressupostària en totes es linhes d’ajudes, hèt que demòstre eth compromís dera Deputacion de Lhèida damb er art, era cultura e eth mon dera creacion deth territòri en uns moments qu’es circonstàncies socioeconomiques an obligat a reajustar fòrça partides pressupostàries des administracions locaus.

Tanben son novetats d’enguan que se contemplen es entitats municipaus descentralizades coma pròpries, ena ora de poder demanar ajudes per çò qu’ei de bibliotèques o sales de lectura, e eth hèt de voler dar cobertura −damb es ajudes convocades− non solaments ar auviatge immòble des comarques de Lhèida, mès ar auviatge documentau e bibliografic, paleontologic e arqueologic, entà atier es demandes des municipis.

Mès informacion