Laura Sunyol, nova directora de Noves Tecnologies i Administració Electrònica de la Diputació

Laura_Sunyol

S’incorpora a la institució procedent de l’Ajuntament de Lleida on era la coordinadora d’eGovern des de 2007

Laura Sunyol Bert ha estat nomenada recentment directora de Noves Tecnologies i Administració Electrònica de la Diputació de Lleida.

És llicenciada en Ciències del Treball i diplomada en Relacions Laborals, i compta amb un postgrau en Tècniques de Comunicació Audiovisual, i un altre en Curs Especialització Direcció i Gestió de Recursos d’Informació. A més, a fet cursos de formació específics en administració electrònica, protecció de dades i transparència

Fins el moment de la seva incorporació era la coordinadora d’eGovern a l’Ajuntament de Lleida, ocupació que exercia des de l’any 2007. Ha estat membre de diferents Comissions i Grups de Treball de l’Ajuntament de Lleida, Localret i del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya, relacionats amb l’impuls a les administracions cap a la transformació digital, ha participat en més de 20 ponències, en diferents congressos i jornades vinculats a les noves tecnologies i al govern digital, i ha impartit més d’una dotzena de cursos de formació referents a la normativa d’administració electrònica.

Lleida, 17 de desembre de 2019

Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.70.41.17
premsa@diputaciolleida.cat