15 d'octubre de 2019
Ple extraordinari i urgent. Saló de Plens
  • Lloc: Saló de Plens. Diputació de Lleida

El Saló de plens de la Diputació de Lleida acull el ple extraordinari i urgent de la Diputació de Lleida, presidit pel president, Joan Talarn, de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem contra els polítics presos.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Acte commemoratiu en memòria del 79è aniversari de l’afusellament del president Companys
  • Hora: 17:00
  • Lloc: El Tarròs

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte commemoratiu en memòria del 79è aniversari de l’afusellament del president Companys, que es farà al monument al president màrtir del Tarròs, i que estarà presidit per la consellera de Cultura, Mariàngela Vilallonga.

14 d'octubre de 2019
Roda de premsa de presentació de la 6a Cursa entre Vinyes del Vilosell
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala d’actes. Delegació territorial del Govern de la Generalitat a Lleida

El diputat Carles Gibert participarà en la roda de premsa de presentació de la 6a Cursa entre Vinyes del Vilosell. La presentació –que tindrà lloc a la sala d’actes de la delegació territorial del Govern de la Generalitat a Lleida– comptarà amb les intervencions de l’alcalde del Vilosell, Jordi Nogué; la directora de comunicació de Tomàs Cusiné, Mireia González, i del representant territorial de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, Joan Segura.

Roda de premsa de presentació de la 7a Caminada contra el càncer de mama a Lleida
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El vicepresident quart de la Diputació, Ferran Accensi, participarà en la roda de premsa de presentació de la 7a Caminada contra el càncer de mama a Lleida, que se celebrarà el dia 20 d’octubre. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions del president de l’AECC Lleida, Eduardo Serrano; la gerent de l’AECC, Eva Figuera; el vicepresident de l’AECC, Josep Casals, i la cirurgiana i membre de la Junta provincial de l’AECC, Marisa Pon.

Roda de premsa de presentació dels Premis Literaris 2019
  • Hora: 10:30
  • Lloc: IMAC

La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach participarà en la roda de premsa de presentació dels Premis Literaris 2019, que es lliuraran el 15 de novembre a l’Auditori de Lleida. La presentació –que tindrà lloc a l’IMAC- comptarà amb la intervenció del regidor de Cultura de la Paeria, Ignasi Amor.

Roda de premsa de presentació de la 12a Cursa del Correpoma de Barbens
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El diputat Ramon Cónsola participarà en la roda de premsa de presentació de la 12a Cursa del Correpoma de Barbens, que se celebrarà el 26 d’octubre. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Barbens, Andreu Benet, i del regidor de Joventut, Esports i Festes, Jordi Garcia.

13 d'octubre de 2019
Caminada del 25è aniversari de l’Associació d’Alcohòlics Rehabilitats de Lleida
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Plaça Sant Llorenç. Lleida

Els diputats Regina Cairol i Paco Cerdà participaran en la caminada solidària que sortirà de la Plaça Sant Llorenç i arribarà al parc de la Mitjana de Lleida, amb motiu de la celebració del 25è aniversari de l’Associació d’Alcohòlics Rehabilitats de Lleida.

Inauguració de la 10a Fira del Mostillo i 7a Trobada de Forjadors
  • Lloc: Llimiana

El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre, farà la inauguració de la 10a Fira del Mostillo i 7a Trobada de Forjadors, que se celebrarà al municipi de Llimiana. Latorre estarà acompanyat de l’alcalde de Llimiana, Josep Terré.

Festa de la Gent Gran de Bell-lloc d’Urgell
  • Lloc: Bell-lloc d’Urgell

La diputada Rosa Pujol participarà en la Festa de la Gent Gran de Bell-lloc d’Urgell, que tindrà lloc a la sala La Cultural, sota l’organització de la Llar de Jubilats del municipi.

Partit d’hoquei patins: Lleida Llista-Lloret
  • Lloc: Pavelló Onze de Setembre

El vicepresident quart de la Diputació, Ferran Accensi, i el diputat Paco Cerdà assistiran al partit d’hoquei patins que enfrontarà el Lleida Llista i el Lloret corresponent a l’OK Lliga i que es disputarà al pavelló Onze de Setembre.