26 de març de 2019
Cicle ‘Ciència a l’IEI’
  • Hora: 19:30
  • Lloc: Aula Magna. IEI

L’Aula Magna de l’IEI acull la conferència ‘Einstein, la llum i l’univers’, a càrrec del professor d’Història de la Ciència de la UAB, Xavier Roqué, en el marc de la celebració del cicle ‘Ciència a l’IEI’, organitzat per la secció de Ciències Experimentals, Matemàtiques i Tecnologies de l’IEI.

Inauguració de la sala d’hidroteràpia a AREMI
  • Lloc: Centre ocupacional AREMI

El diputat Paco Cerdà assistirà a l’acte d’inauguració de la sala d’hidroteràpia al centre ocupacional d’AREMI, amb motiu de la celebració dels 25 anys de funcionament de l’entitat. L’acte comptarà amb la participació de la presidenta de l’Associació AREMI, Mercè Batlle; la directora del centre ocupacional, Vanessa Olaya; i la fisioterapeuta Nàdia Jiménez.

Roda de premsa de presentació de la 1a Marxa BTT ‘Secans de la Noguera’
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El diputat Francesc Sabanés participarà en la roda de premsa de presentació de la 1a Marxa BTT ‘Secans de la Noguera’, que se celebrarà el dia 7 d’abril a Algerri, sota l’organització del Club Esportiu Gessers d’Algerri. La presentació comptarà també amb la participació de l’alcalde d’Algerri; Miquel Plensa; l’alcalde d’Ivars de Noguera, Josep Magrí, i els membres de l’organització, Carles Surroca i Maurizio Sartori. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida.

(El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Acte de presentació de “La Reempresa, cedint l’èxit empresarial”
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Seu d’Autoocupació-Reempresa a Lleida (rambla de Ferran, 32)

El diputat Paco cerdà assistirà a l’acte de presentació de “La Reempresa, cedint l’èxit empresarial. Seu d’Autoocupació-Reempresa a Lleida.

Acte de presentació de les rutes gastronòmiques Medfest-Interreg ‘Menja’t l’Alt Urgell’
  • Hora: 13:00
  • Lloc: Sala Immaculada. La Seu d’Urgell

El diputat Antoni Navinés participarà en l’acte de presentació de les rutes gastronòmiques Medfest-Interreg ‘Menja’t l’Alt Urgell’, que tindrà lloc a la Sala Immaculada de la Seu d’Urgell.

25 de març de 2019
Roda de premsa de presentació del projecte solidari ‘Mans Unides es posa en marxa’
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El diputat Paco Cerdà participarà en la roda de premsa de presentació del projecte solidari ‘Mans Unides es posa en marxa’, unes marxes i curses que, de forma simultània es faran en deu localitats lleidatanes en benefici d’un programa d’emprenedoria laboral per a més de 300 dones índies en situació de vulnerabilitat. L’acte comptarà amb la participació de la delegada de Mans Unides Lleida, Rosa Pla, i del voluntari de Mans Unides Lleida, Francesc Piqué. La presentació se celebrarà a la sala de premsa de la Diputació de Lleida.

(El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Presentació de la “Guia breu per a millorar la participació interna de les entitats.”
  • Hora: 19:00
  • Lloc: Aula Magna de l’IEI

L’Aula Magna de l’IEI acull la presentació de la “Guia breu per a millorar la participació interna de les entitats”. L’acte s’iniciarà amb la benvinguda institucional i presentació de la guia a càrrec del responsable del Programa d’Innovació Democràtica del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya, Roger Buch. A continuació, se celebrarà una taula rodona de debat sobre participació interna amb la Federació ALLEM, el Servei de Suport al Dol de Ponent i els Castellers de Lleida.

24 de març de 2019
5a Fira de Productes Artesans de l’Albi
  • Lloc: Albi

La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, visitarà la 5a Fira de Productes Artesans de l’Albi, que comptarà amb prop de 50 expositors i diverses activitats programades al llarg de la jornada. Perelló estarà acompanyada de l’alcaldessa del municipi, Anna Feliu, i del vicepresident cinquè de la Diputacio, Enric Mir.

Partit de futbol: Lleida Esportiu-CD Castelló
  • Hora: 18:30
  • Lloc: Camp d’Esports de Lleida.

El diputat Paco Cerdà assistirà al partit de futbol de la Segona Divisió B, que enfrontarà el Lleida Esportiu i el CD Castelló, al Camp d’Esports de Lleida.

23 de març de 2019
Inauguració de les fires ‘Petitàlia’ i ‘Saló de l’Esport i del Turisme Actiu i de Muntanya’ (STM)
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Pavelló 4 de Fira de Lleida