12 de desembre de 2019
Parada de productes d’artesania de les Escoles d’Educació Especial de la Diputació de Lleida
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Façana del Palau de la Diputació de Lleida

Les Escoles d’Educació Especials ‘Llar de Sant Josep’ muntaran una parada de productes d’artesania davant la façana del Palau de la Diputació, de col·laboració amb la Marató de TV3 dedicada a les malalties minoritàries. Hi haurà animació infantil a càrrec de l’AMPA de l’escola.

Junta General i Consell d’administració del Circuit Motocròs de Catalunya
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Museu Colet. Barcelona

La diputada Mercè Carulla participarà en la reunió de la Junta General i Consell d’administració del Circuit Motocròs de Catalunya que se celebrarà al Museu Colet de Barcelona.

Jornada Agrobank ‘Innovació i sostenibilitat’
  • Hora: 10:30
  • Lloc: Palau de Congressos-La Llotja

Els diputats Carles Gibert i Joan Gilart participaran en la jornada Agrobank ‘Innovació i sostenibilitat’, que tindrà lloc al Palau de Congressos-La Llotja, organitzat per La Caixa.

Presentació del Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2025
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala d’Actes de l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida

El diputat Francesc Sabanés assistirà a la presentació del Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-2025, que se celebrarà a la Sala d’Actes de l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

5è aniversari de l’Associació Cooperació Rural pel Desenvolupament (ACORD)
  • Hora: 17:00
  • Lloc: Castell de Montsonís. Foradada

Els diputats Carles Gibert i Eloi Bergós assistiran a l’acte de celebració el 5è aniversari de l’Associació Cooperació Rural pel Desenvolupament (ACORD), que se celebrarà al Castell de Montsonís, al municipi de Foradada, presidit per la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà.

Reunió del Patronat Fundació Privada Guillem Viladot ‘Lo Pardal’
  • Hora: 18:00
  • Lloc: Fundació Viladot. Agramunt

La diputada Mercè Carulla participarà en la reunió del Patronat Fundació Privada Guillem Viladot ‘Lo Pardal’ que se celebrarà a la seu de la Fundació Viladot a Agramunt.

Festa de Nadal de Fesalut
  • Hora: 18:00
  • Lloc: Auditori de l’edifici transfronterer de la UdL

La diputada Helena Martínez participarà en la Festa de Nadal de Fesalut que se celebrarà a l’auditori de l’edifici transfronterer de la UdL.

37è aniversari de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida
  • Hora: 20:00
  • Lloc: Teatre de l’Escorxador. Lleida

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach i el diputat Paco Cerdà assistiran al concert de Nadales que oferiran diverses corals i músics de Lleida amb motiu de la celebració del 37è aniversari de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida, que se celebrarà al Teatre de l’Escorxador de Lleida.

11 de desembre de 2019
Jornada-taller ‘Disseny d’una iniciativa d’adaptació al canvi climàtic a les Terres Lleida, Alt Pirineu i Aran’
  • Hora: 17:30
  • Lloc: Sala polivalent. Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la cloenda de la jornada-taller ‘Disseny d’una iniciativa d’adaptació al canvi climàtic a les Terres Lleida, Alt Pirineu i Aran’, organitzada pel Patronat de Promoció Econòmica, que tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida.
Prèviament (9.00 hores), el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert, haurà participat en la inauguració de la jornada.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Roda de premsa de presentació del 3r Mercat de Nadal i la Lletra d’Almenar
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El vicepresident de la Diputació Ferran Accensi participarà en la roda de premsa de presentació del 3r Mercat de Nadal i la Lletra d’Almenar, que se celebrarà el dia 14 de desembre.

La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació i comptarà amb les intervencions de l’alcaldessa, Teresa Malla; la regidora de Cultura, Dolors Gatnau, i la coordinadora del projecte Municipi Lector a Almenar, Montse Rollán.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)