22 d'agost de 2019
Pregó de Festa Major d’Alpicat
  • Hora: 22:00
  • Lloc: Alpicat

Els vicepresidents primer i quart de la Diputació, Jordi Latorre i Ferran Accensi, respectivament, assistiran al pregó de festa major que farà el músic, compositor i pedagog d’Alpicat, David Esterri ‘Lo Pardal Roquer’, al pavelló Antoni Roure, amb motiu de l’inici de les activitats festives del municipi.

21 d'agost de 2019
Ofrena floral a la tomba de Pompeu Fabra
  • Hora: 16:00
  • Lloc: Prada de Conflent

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’ofrena floral a la tomba de Pompeu Fabra que es farà al cementiri de Prada, acompanyat de representants d’entitats dels Països Catalans, amb motiu de la celebració de la Universitat Catalana d’Estiu a Prada de Conflent.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Presentació del llibre “Pompeu Fabra a l’exili”
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Universitat Catalana d’Estiu. Prada de Conflent

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de presentació del llibre “Pompeu Fabra a l’exili”, acompanyat de l’autor de l’obra i director de l’editorial Terra Nostra, Ramon Gual, i del doctor en Història Contemporània, catedràtic a la Universitat de Barcelona i president de la Universitat Catalana d’Estiu, Jordi Casassas, amb motiu de la celebració de la Universitat Catalana d’Estiu a Prada de Conflent.

19 d'agost de 2019
Inauguració del dipòsit d’abastament d’aigua potable
  • Hora: 19:00
  • Lloc: Tarrés

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, inaugurarà, juntament amb el delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré, el dipòsit d’abastament d’aigua potable de Tarrés. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Tarrés, Ramon M. Arbós.

(El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte

Roda de premsa de presentació del 26è Festival de Música Popular i Tradicional Catalana de la Granadella
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre, i el diputat Carles Gibert participaran en la roda de premsa de presentació de la 26è edició del Festival de Música Popular i Tradicional Catalana de la Granadella, que se celebrarà del 23 al 25 d’agost. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació– comptarà també amb la participació de l’alcaldessa de la Granadella, Elena Llauradó; i de la regidora de Cultura del mateix municipi, Atzara Noguera.

18 d'agost de 2019
XXXIII Concurs de Gossos d’Atura del Pallars
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Llavorsí

El vicepresident quart de la Diputació, Ferran Accensi, i el diputat Josep Ramon Fondevilla participaran en la inauguració del XXXIII Concurs de Gossos d’Atura del Pallars, que se celebrarà a Llavorsí. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal, i el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Gerard Sabarich, entre altres autoritats.

17 d'agost de 2019
Inauguració de la 1a Fira Carcolze de Formatges Artesans del Pirineu
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Castellnou de Carcolze (Alt Urgell)

El vicepresident  tercer de la Diputació, Antoni Navinés, participarà en la inauguració de la 1a Fira Carcolze de Formatges Artesans del Pirineu, celebrada a Castellnou de Calcorze i organitzada per l’Associació Cultural Roc Xic.

16 d'agost de 2019
Sopar popular amb motiu de la Festa Major de Torregrossa
  • Hora: 21:30
  • Lloc: Torregrossa

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en el sopar popular de Torregrossa, celebrat amb motiu de la Festa Major del municipi. El president hi assistirà acompanyat del diputat Ramon Cónsola. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Torregrossa, Josep M. Puig, entre altres autoritats.

Festival d’Arts SIARTB 2019
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Vilamur

El diputat i alcalde de Soriguera, Josep Ramon Fondevilla, participarà en la inauguració del festival SIARTB, que se celebrarà els dies 16 i 17 a Vilamur.

15 d'agost de 2019
Sopar solidari de Festa Major en benefici de la Fundació Obra Social Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu i l’Associació KAT6A
  • Hora: 21:30
  • Lloc: Talarn

El diputat Marc Baró participarà en el sopar solidari, organitzat en el marc de la Festa Major de Talarn, en benefici de la Fundació Obra Social Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu i l’Associació KAT6A. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Talarn, Àlex Garcia, i del vicepresident del Consell Comarcal del Pallars Jussà, entre altres autoritats.